la plecare

 

imagine – Tooran Qamari

M-am aşezat în gândul tău, puţin,
atât cât să mă odihnesc
înainte de plecare.

Să ascult cum talazurile liniştii
se sparg în mii şi mii de cuvinte,
atunci când furioase se izbesc
de nenumăratele-ntrebări
la care n-ai găsit răspuns.

Să văd cum ţi se destrama sufletul,
în nuanţe cu lungimi de undă
total necunoscute mie,
şi cum lumina lui
ţese acel negru perfect şi asimptotic –
în spatele căruia poţi visa
fără restricţii,
cu nepăsare.

Să aştept să le aduni pe toate
şi apoi să le aşezi
într-un sistem cartezian,
de iluzii,
acolo unde suprafeţele plane
sunt absolut necesare
derapajului unor sentimente
imprecise.

Suntem incompatibili pâna la disperare,
şi tocmai de aceea te voi părăsi,
puţin,
pe neaşteptate,
… lăsând doar un surâs
şi câţiva stropi de ploaie –
care să stingă urma trecerii mele
prin visul tău, prin fibrele fiinţei tale.

6 gânduri despre „la plecare

  1. >……. cînd îmi este greu ori atunci cînd nu îmi este bine, mă aşez pe cîte un negativ sau încerc să îmi dezmorţesc nu doar mintea cu un fractal; si găsesc întrebări ( …astăzi…) pentru care eu nu mai am răspunsuri

    Apreciază

Lasă un răspuns

