viitorul e o cotitură ilogică a prezentului

 

Lin Fengmian – Pasari toamna

 

 

De pe blogul lui Cristian Cocea am aflat ce surprize ar putea sa ne rezerve viitorul … desi sunt cam sceptica in privinta lor.
Tot acolo am descoperit o definitie.
„Viitorul e continuarea logica a prezentului” – spunea Isaac Asimov.
Azi am un chef nebun sa-l contrazic pe Asimov :).  Eu spun ca viitorul e cotitura ilogica a prezentului.

Viitorul incepe atunci cand nu-l preconizezi, cand nu esti in masura sa-l primesti, cand fugi inspre trecut fara sa-ti dai seama ca trecutul te asteapta in viitor.

10 gânduri despre „viitorul e o cotitură ilogică a prezentului

  1. >@Flipi… deci timpul ar fi ciclic, nu liniar?@adiIn primul rand sa-ti spun La Multi Ani!, caci la portile de fier forjat ale blogului tau in zadar bat :)In ce priveste 'cazutul pe ganduri' sa stii ca nu am nici o vina. De vina e starea ta spirit …

    Apreciază

  2. >timpul este într-un fel ciclic şi foarte personal, legat de fiecare persoană şi are de-a face cu manifestările ficăruia.de fapt cred că cel mai corect ar fi să spunem că e un tor – noi în interior, non-timpul pe exterior.

    Apreciază

  3. >La multi ani, exergy! :) Scuze, citindu-te incontinuu nu mi-am dat seama ca e primul meu comentariu aici, in acest an. Am facut recent modificari la blog, pentru a putea primi comentarii fara logare.

    Apreciază

  4. >Observatie indrazneata, interesanta si deloc inoportuna! Am citit si eu predictiile acelea! Pacatul lor e ca sunt consecinte prea "logice" mai degraba ale unor asteptari… M-a amuzat cea in legatura cu ultimul tren spre Venetia! Si, cum astazi e 15 ianuarie, trimit la un poem eminescian! Poate ca vorbeste despre trecut, poate ca e o "predictie"! Viitorul e mai degraba "viziune poetica"! http://ro.wikisource.org/wiki/S-a_stins_via%C5%A3a_falnicei_Vene%C5%A3ii

    Apreciază

  5. >Deci ”viitorul e cotitura ilogica a prezentului.” De ce ilogică?! Intuiesc cam la ce te-ai gândit…da. E ilogic.Mă gândesc la ce se întâmplă acum în Tunisia, o țară în care românii s-au dus de 10 ani încoace și au făcut turism. Iar acum ni se atrage atenția că e stare de urgență și să nu mai mergem. Ilogic! Ieri era soare și cer senin!O seară interesantă, -X-!

    Apreciază

  6. >@adiBlogul tau era o adevarata fortareata virtuala :)@Dumitru AgachiDa, ieri a fost 15 ianuarie. Multumesc ca ne-ai reamintit de Eminescu.In ce priveste "viitorul" … ar fi de preferat sa fie o viziune poetica nu o proiectie a unor calcule exacte.@MirelaApropos de ce spuneai … pentru unii "viitorul" reprezinta un fel de plan de vacanta niciodata realizat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

