bună dimineaţa

 

 

Aleksandr Yakovlevich Golovin – Galbenele

… în noul an !

12 gânduri despre „bună dimineaţa

  1. >@merlinLa fel si tie :) .. plus multe calatorii prin locuri mai putin cunoscute.@Dumitru AgachiDa, ai remarcat la fix ceea ce mi-a atras simpatia tabloului: transparenta, claritatea, puritatea culorilor.Cred ca asa ar trebui sa fie si oamenii.Eu asa mi-as dori sa fie, desi stiu foarte bine ca nu se poate, sau mai bine zis, experienta mi-a demonstrat ce se poate si ce nu se poate.Inca o data La Multi Ani tuturor.

    Apreciază

  2. >@anonim…@anamaria De abia astept sa vad ce surpriza ofera linkurile :)Iti multumesc si iti doresc in primul rand sanatate. Sa ai un an bun de care sa-ti amintesti mereu.

    Apreciază

  3. >Iti doresc ca anul acesta sa iti aduca bucurii permanente, sanatate infloritoare, cutezanta de copil, incantari de noi descoperiri, fericire calda, prosperitate ce germineaza iar si iar si multa, multa, multa dragoste!

    Apreciază

  4. >La multi ani, inca si inca odata!Cu Aleksandr Golovin m-am intalnit prima data in fata portretului lui Feodor Chaliapin in "Boris Godunov". Imi procurasem "Russian Paintings", un album superb, editat de Aurora Leningrad (pe vremea aceea era cea mai buna editura, dar se gaseau greu albumele) si m-a impresionat. Nu doar pictorul, ci si modelul si felul in care l-a redat. Impresionant! Iar aceste galbenele, transparenta bolului si frumosul contrast proaspat, imi aduc primvara mea cea draga in aer! Ca ianuarie, odata inceput…trece. Iar februarie nu este decat o anteprimavara! ;)Numai bine in anul nou!

    Apreciază

Lasă un răspuns

