ultima ghicitoare din 2010

A mai trecut un an … pentru mine a trecut aproape pe nesimtite, desi traiesc intr-un ritm din ce in ce mai alert.
Am din ce in ce mai putin timp pentru a medita asupra lucrurilor ce-mi fac placere. Intr-o zi va trebui sa ma opresc in mod brutal.
In fond, principala vinovata de faptul ca nu mai pot masura trecerea timpului relativ la mine – ca unic sistem de referinta pe care-l cunosc – sunt eu.
…………
Voi incheia sirul ghicitorilor propuse in 2010 cu aceasta, nu foarte grea … dar nici foarte usoara :)
9 gânduri despre „ultima ghicitoare din 2010

  1. >Punct ochit … punct lovit :)Lucrarea se intituleaza "Manichino barcellonese" si eu personal o consider printre cele mai bune lucrari ale lui Dali.Pacat ca nu am vazut-o reprodusa mai des prin reviste sau publicata pe siturile de arta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

