personaje

imagine – Vladimir Tretchikoff

Cine eşti tu şi cine sunt eu?
Poate ca două marionete din lemn
dansând zi de zi în spatele cortinei de catifea.
Doi călători obosiţi dinspre Infern înspre Paradis –
învinşi şi învingători în acelaşi timp,
vinovaţi fără de Vină,
fericiţi fără de Fericire,
visatori fără de Vise.

9 gânduri despre „personaje

  1. >vinovat de a visa sa a nu putea visa fericirea [nu la fericire] se regasesc in acea orhidee pierduta, pt care nu am reusit sa gasesc un link[nu din cauza timpului, tu stii….]

    Apreciază

  2. >vinovati de a visa sau neputind la a visa la fericire, se regasesc in acea orhidee pierdutsa a sa, pt care nu am reusit sa gasesc, nici macar sa caut un linksi tu stii ca nu doar din cauza timpului

    Apreciază

  3. >@Simona… doar simple cuvinte.@anaImi amintesc ca cineva imi spunea cu mai multi ani in urma ca a visa la fericire e o pierdere regretabila de timp. Nu stiu daca sa-i dau crezare :)Fericirea vine cand nu te astepti si pleaca atunci cand ai cel mai mult nevoie de ea. De acest lucru m-am convins singura.

    Apreciază

  4. >Fericirea…da, așa cu spui, este! Vine ea. N-are rost s-o invoci sau să scormonești prin horoscoape! Relativa și înșelătoarea fericire! Poate suntem fericiți și nu realizăm Nu cred în definiția acestei stări de grație. Dar tu?O zi fericită!

    Apreciază

  5. >Ar trebui sa fiu tare fraiera incat sa caut fericirea prin horoscoape :)Nu toate starile pot fi definite cu ajutorul cuvintelor, ceea ce nu inseamna in mod automat ca nu exista si nu se manifesta.Oricum … eu am renuntat la definitii.

    Apreciază

Lasă un răspuns

