ghicitoare de toamnă târzie

A trecut încă o toamnă …

Atunci când se sfârşeşte toamna încep să sufăr fizic. Ani de-a rândul am căutat remedii sau măcar subterfugii amăgitoare care să mă facă să uit de ireversibilitatea anotimpului cu care mă identific până la dizolvare completă. Dar nu există nici un remediu şi asta din cauză că toamna e unul din puţinele lucruri pe care le iubesc peste măsură … şi fără măsură

Am recitit ce-am scris în noiembrie anul trecut şi în noiembrie cu doi ani în urmă.
S-au scurs doi ani pe acest blog. Un râu tumultuos de secunde şi zile ce îmi vor străbate memoria în contrasens.

Ca să nu cad pradă melancoliei de toamnă scot din sertarul virtual o nouă pictură.
Dacă nu-l veţi recunoaşte pe autor, nu-i bai ! … eu nu l-am recunoscut :)

6 gânduri despre „ghicitoare de toamnă târzie

  1. >E tot un Schiele! Marcile stilului S. sunt foarte puternice: in mai multe din peisajele sale apa, neagra chiar, e plasata in partea de jos a tabloului; liniile si cromatica de var ale planului indepartat, chiar si atunci cind peisajul e redus la unul sau 2 copaci… Si mai sunt si altele (prezente in planul median al picturii)…

    Apreciază

  2. >nu ştiu cine e pictorul român care a pictat acest tablou dar îmi aduce aminte de un fundal pe care l-am făcut prin facultate pentru operetă: florenţa naivă. nu ştiu ce unde s-au unit pentru că sunt două subiecte atât de diferite, dar asta mi-a suflat penelul (cred al ) domnului.mult succes celor care cunosc arta oglinditului.

    Apreciază

Lasă un răspuns

