HB

 

Mark Kostabi – Drawn to the Edge

Pentru a putea scrie si desena dupa bunu-i plac,  creionul clasic e dependent  de ascutitoare.
Fara de ea, dupa un timp nu prea indelungat, zadarnic va zgaria hartia cu varfu-i tocit.

Morala?
… muchiile taioase sunt periculoase.  Dar si mai periculoasa e lipsa lor.

8 gânduri despre „HB

  1. >:)nu ştiu cum faci dar în ultimul timp îmi cam dai subiecte de scris, ceea ce nu poate decât să mă bucure.oricum aş folosi un 4B, pentru că HB-ul ar zgâria hârtia, sunetul scos ar alunga toate liniile şi echerele pe o rază de 30 cm în jurul minei, doar hulpavnicele ascuţitori, acoperite în carapacele lor de plastic sau de metal vor surâde pe sub mustăţi. sau poate un cuţitaş antic, cu mânerul rupt va conduce elita ascuţitorilor peste planşele A0 sau A1. sau poate, vom face un salt în viitor unde adevărul va sta mereu pregătit să iasă la lumină, prins în mandibulele de oţel ale unui creion mecanic: acum rămâne să elegem numai mărimea (probabil 0,5 ca să fim în acord cu vibraţia fină şi sensibilă a unui viitor fericit).

    Apreciază

  2. >scuze pt off topic:sper ca pana la urma ne dai raspunsul la ghicitoarea infrunzita. inteleg c-o mai lasi putin, poate ghiceste cineva, dar sa nu ne lasi fara raspuns, daca nu reuseste nimeni :)

    Apreciază

  3. >@FlipiNu fac nimic in mod deosebit ..@literelibereComputerul a inlocuit si va inlocui multe … dar nu cred ca poate inlocui placerea de a trasa linii apasate, pe hirtie adevarata cu un creion adevarat.Am texte scrise 'in direct' pe calculator dar am destule pe care le-am scris initial pe un carnet, cu cerneala :), si dupa aceea le-am transcris electronic.Deci eu sunt cam impartita in ceea ce priveste exprimarea …Voi da raspunsul la ghicitoare, bineinteles.Il mai amin in speranta ca-l va ghici cineva.

    Apreciază

  4. >dacă nici cu indicaţia naţionalităţii nu a sărit nimeni…treaba cu computerul e şi mai delicată în meseria mea. poţi recunoaşte de la o poştă un arhitect care nu a pus mâna pe creion şi hârtie, oricum sunt foarte puţini cu adevărat meseriaşi.de scris eu personal nu prea mai aşez cuvinte pe hârtie… din păcate.

    Apreciază

  5. >Acum ca s-a ghicit 'ghicitoarea infrunzita' imi pot face planuri pentru urmatoarea ghicitoare :)@MirelaMultumesc pentru linkuri :)Si chiar nu desenezi nimic cu creioane clasice, din lemn cu miez de grafit?

    Apreciază

  6. >aaaa, da, nu m-am referit la desen, doar la scris. uneori, cand imi mai vine vreo idee si n-am calculatorul, mai scriu si eu cu creionul sau pixul si ma ingrozesc de scrisul meu, odata frumos, devenit peste noapte atat de urat, de incalcit si de nedescifrat. cauza e ca m-am dezobisnuit sa mai scriu de mana :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

