suflet de unică folosinţă

 

Găsit suflet de unică folosinţă aruncat pe un morman de frunze veştede din parc. Steril, capsat, sigilat.
Deci nefolosit. Însă şifonat si pe alocuri pătat.
Pe el un melc frumos colorat  îşi visa visul de dimineaţă.
În cazul în care nu-l va reclama nimeni îl voi trimite Agenţiei de Protecţie a Halucinaţiilor Biodegradabile şi Reciclabile.
Nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se transformă – în ciuda inutilităţii noului produs creat.

Fericită sau nefericită persoana care  l-a abandonat … ?

 

25 de gânduri despre „suflet de unică folosinţă

  1. >@FlipiEuclidian sau ne-euclidian, ramine de discutat :)@adiNu toate transplanturile reusesc. Se cere compatibilitate :)@CelestineNu am inteles ce ti s-a parut atipic.@literelibereMie insa mi se pare interesant ( dar si intrigant) ca unii din cei ce nu cred in existenta sufletului, il materializeaza.@Diana AlznerNu stiu exact. Poate ca o baterie ce-l poarta in rutina unui viitor asemanator zilei prezente sau celei trecute. Un fel de existenta monotona si monocrona.@Simona ArdeleanPina la un punct afirmatia e corecta :)@pasare grasaUnii oameni nu invata niciodata sa zimbeasca sincer sau din inima.Zimbetul lor e de fapt o grimasa, o crispare a muschilor faciali, controlata la singe, prin care isi exprima 'superioritatea' sau ironia."Afonia" nu se manifesta doar pe tarim muzical :)Nu stiu daca voi pleca sau nu … nu mai scriu asa de des deoarece nu am internet in locuinta in care m-am mutat recent. Astept sa-mi puna … la birou nu ma pot concentra sa scriu un text de arta si nici de alta natura.Ar mai fi varianta sa le scriu pe compul de acasa si apoi sa le postez de la birou. Partea negativa e ca nu-mi vine inspiratia decit atunci cind sunt on-line. Marea majoritate a textelor de pe blog sunt scrise on-line.Imi pare foarte rau ca nu am suficient timp sa parcurg blogurile pe care altadata le citeam aproape zilnic, iar atunci cind imi fac timp nu ma pot concentra la ceea ce citesc:(Deci astept sa se remedieze situatia.De abia la ora asta am gasit timp si dispozitie sa va raspund la comentarii. Asa ca m-am lungit cu vorba :)Va doresc un weekend placut tuturor!

    Apreciază

  2. >-X-, melcul acesta are o cochilie perfecta. Spirala si culorile. Atat spiralele simple, cat si cele multiple, simbolizeaza pantecul, moartea si renasterea. Spirala simpla este unul din cele mai stravechi simboluri ale eternitatii, fiind energia primordiala, in avant…radiind de la sursa.Spirala este un fractal unic.Spirala e evolutie. O linie ascendenta ar fi prea simpla, nu ar contine toata complexitatea metamorfozelor pe care le exprima spirala.Eu SIGUR n-as abandona o..spirala!

    Apreciază

  3. >salut prietene. in vb tale imi regasesc iubita, aici zambesc, aici plang, aici gasesc idei pt job.. aici ma simt bine!! o sa te vizitez mai des. ma bucur mai mult ca niciodata ca ai revenit. incearca sa zambesti :). trebuie sa vezi La vita e bella a lui Benigni..

    Apreciază

  4. >Deci sa caut sa revad "La vita e bella" !Referitor la ideile pentru job … daca iti aduc vreun castig (material sau de alta natura), ar trebui sa-mi virezi un mic procent :)E prima oara cind cineva imi spune ca pe acest blog a gasit idei :)Gluma sau nu, sa stii ca propozitia in cauza m-a facut sa zambesc.

    Apreciază

  5. >mereu este de unica folosinta…revin, inainte de a pleca la CLUJ, cu un link de care mi-a amintit aceasta… imagineincerc sa ramin pe un anume negativ… dialogul e prea 'greu' acum pt mine…

    Apreciază

  6. >am o imaginatie f bogata :). trebuie sa invat sa o folosesc in mod constructiv. de ce la job? Felul in care analizati voi lucrarile, mesajul care a vrut sa-l transmita pictorul, stilul folosit, cromatica, etc ( nu am studii in artele vizuale ), m-a ajutat. am invatat sa-mi sistematizez piata in care lucrez, felul in care sa abordez diferite probleme, organizarea materialelor si folosirea ilustratiilor ( emotiile care trebuie sa le transmita ) in prezentari. :) sunt doar cateva puncte. nu vreau sa te plictisesc. si eu sunt afon din punct de vedere al exprimarii. am descoperit lectura de ceva vreme, am inceput sa citesc de dragul de a citi. constantin dulcan despre noi insine, ca tot a venit vb. poti macar sa incerci sa remediezi problema ta. nu te costa nimic!:) sper ca am reusit sa mai scot un zambet de la tine. tre sa fug la serv. la revedere..

    Apreciază

  7. >ps am sa-ti spun o poveste cu fete incrancenate, crispate. dupa ceva vreme am aflat ca dracu nu-i chiar atat de negru, ca pot scoate un zambet de la ele si ca putem avea o colaborare.

    Apreciază

  8. >@anaAstept sa revii :) … si numai bine acolo unde pleci.@pasaregrasaCa sa vezi Nu ma gindisem ca blogul meu ar putea avea o oarece utilitate in plan concret.Altii au considerat ca scriu 'sablonard','wikipedic' si groaznic de plictisitor :)

    Apreciază

  9. >Exista un "investitor" ce iubeste ecologia :)Fabrica e localizata, cred, undeva 'la marginea viselor'.Se ambaleaza in pungi 'impenetrabile la ralitate'. Transportul se face 'de la o zi la alata' iar selectia, curios lucru, e cat se poate de naturala :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

