plecare

 

 


*
Gonbad-e Soltanieh – Zanjan
*
Când am să plec din lume n-au să mai fie flori,
Nici chiparoşi, nici buze, nici vin cu-arome fine,
Nici zâmbet, nici tristeţe, nici înserări şi zori.
Nu va mai fi nici lumea – căci gândul meu o ţine.
 ~ Omar Khayyam ~
*
4 gânduri despre „plecare

  1. >@CELLAMi-e greu sa ma decid asupra unui sau a unor catrene preferate. Imi place Khayyam de la un capat la celalalt …@anaGonbad-e Soltanieh e un mausoleu din perioada ilkhanida (dominatia mongolilor in Persia medievala) si care, destul de recent, a fost trecut pe lista UNESCO."Jocul" din caramizi colorate e unic in arhitectura perioadei respective.http://en.wikipedia.org/wiki/Soltaniyehhttp://www.hanuancutei.com/forum/index.php?s=&showtopic=8050&view=findpost&p=665171

    Apreciază

  2. >şi mie-mi plac dar, cum ştii, îmi scapă multe sensuri(cred/simt) din cauza traducerilorîmi scrie un pot iranian Seyed Morteza Hamidzadeh, am văzut blogul lui dar… nu ştiu limba. are doar cîteva traduceri. poate ai timp cîndva să-i citeşti poeziile şi să-mi spui păretrea tahttp://smh-rahemobham.blogfa.com/acesta e blogul luinu-i obligatoriu şi nici grabă, doar dacă ai timpmulţumesc, o zi/noapte liniştite şi sper că ţi-e bine în casă nouă

    Apreciază

  3. >Am trecut o fuga pe acolo :)O sa-mi fac timp sa-ti ofer in dar o traducere proprie ( nu stiu cit de fidela si reusita va fi) din versurile netraduse de pe blogul lui. Are o poezie intitulata "Zendeghi-ye saken", adica " Viata statica" sau "viata in nemiscare" care mi-a placut.

    Apreciază

Lasă un răspuns

