ghicitoare experimentală

De data asta o lucrare fara semnatura  :)
Cine credeti ca a creat-o ?
5 gânduri despre „ghicitoare experimentală

  1. >adi si Simona, vad ca nu am nici o sansa cu voi :)Primul care a ghicit a fost Vania … caruia din greseala i-am sters comentariul.www.ivanuska.wordpress.com@pasaregrea:)E una dintre primele 'capodopere' realizate in Paint pe primul meu PC.Citeva saptamini la rind m-am jucat entuziasmata cu Paint, apoi, pe rind, am descoperit alte si alte programe de grafica.In final m-am atasat de Corel Draw.

    Apreciază

Lasă un răspuns

