cherchez la femme

 

Cautati femeia si il veti descoperi pe barbatul din spatele ei, mai bine zis pe cel ce a pictat-o.
Ghicitoarea nu e foarte grea. Am altele mai dificile pe rol  :) … dar le pastrez pentru ‘la iarna’.

12 gânduri despre „cherchez la femme

  1. >:)Deja m-am mutat insa n-am aranjat toate lucrurile si nici Internet nu am la noua locuinta.Am facut cerere ieri si cred ca pina la sfirsitul saptaminii vor instala linia.De la birou chiar ca nu am inspiratie sa scriu …

    Apreciază

  2. >Ah! .. uitasem sa-i scot semnatura :)Am postat pictura aceasta tocmai pentru ca mi s-a parut foarte diferita de 'stilul Picasso' cu care ne-a obisnuit mass-media dar si pentru a-i convinge pe unii sceptici de faptul ca Picasso era in stare sa picteze portrete …

    Apreciază

  3. >Desi am citit cu atentie comentariile ( v. Picasso) vroiam sa-ti spun ca are ceva din ornamentele scanteietoare ale lui Klimt pe fundal si putin din volutele diafane ale balerinelor lui Degas pe camasa, asa ca n-as fi ghicit…

    Apreciază

  4. >@SimonaUite un link unde poti vedea pictura in detaliu :http://en.gallerix.ru/album/Picasso-1889-1907/pic/glrx-739376831Tinind cont ca a foat pictat in 1901, deci pe vremea cind el avea doar 20 ani, nu pot decit sa-i admir prospetimea culorilor si agilitatea pensulei.@DianaEu ma gindisem ca o tiganca spaniola i-a servit drept model :) … dar se accepta si "vrajitoare cumsecade" :)@CELLANu stiu cum de unii critici 'descopera' doar lucrurile pe care "nu era in stare sa le faca un artist", desi respectivul le facuse … si nu fara talent.@BiancaImi pare rau dar nu obisnuiesc sa fac schimb de linkuri.

    Apreciază

  5. >-X-, ai o slăbiciune pentru ghicitorile care îl au pe Picasso ca subiect, cu opere extrase din perioadele mai puțin cunoscute. Mujer con sombrero este o temă mult dezvoltată de Picasso, de la femei destul de prezentabile (se știe că Picasso NU a idealizat, în pictură, femeia, doar a iubit-o mult, în realitate!), până la femei cu pălării văzute din toate unghiurile, ca să mai și glumim, că doar știi că ador geniul picassian! Când vei reveni…acasă? O seară bună!

    Apreciază

  6. >Ghicitorile mi-au oferit o platforma de prezentare a unor picturi realizate intr-un stil total diferit fata de ceea ce ne-am obisnuit a numi 'stilul Picasso' :)Sper sa revin cit de curind.Am incercat sa postez la tine pe blog un comentariu (de la birou ) insa vad ca nu mi-l primeste!Mi se inchide automat fereastra cind vreau sa-l trimit …

    Apreciază

  7. >Imi pare sincer rau ca n-ai reusit sa postezi comentariul…Nu stiu de ce, pentru ca noul format de blog primeste mai usor comentariile. Incearca direct la "Raspunde" SUS IN DREAPTA casutei in care raspunzi, cred ca acolo se face confuzia, si eu am facut-o la testarea blogului. Adevarul este ca, odata obisnuiti sa executam comenzile in engleza, ne e greu sa revenim la limba romana si ne incurcam! Eu sigur ma incurc cand citesc la mine (cu toate ca eu am ales limba romana pentru blog) "Modifica" in loc de "Edit"! Te rog sa mai incerci, sus in dreapta casetei apare :Raspunde :Citeaza , da clic pe :Raspunde si scrie in casuta aceea, trebuie sa apara. Inca nu a refuzat nimic si nici la spam nu te-am gasit, ca atunci il eliberam si aparea.Ma bucur ca te intorci, poate va fi mai usor sa ne citim!

    Apreciază

Lasă un răspuns

