o melodie mai altfel

.
..

o melodie mai altfel

12 gânduri despre „o melodie mai altfel

  1. >@pasareMultumesc pentru ca ai trecut pe aici , si pentru link :)@Diana AlznerE o piesa de muzica clasica iraniana cintata de Shahram in limba kurda – dialectul vorbit in provincia Kermanshah, Iran.

    Apreciază

  2. >E ok. Pe mine nu mă atinge la coarda sensibilă, în schimb pot indica ceva care mă şi nici nu vine de departe ca şi inspiraţie. trebuie căutate pentru că nu numai zona eternă a deşerturilor (vorba vine) este inspiraţie.hope you enjoy.http://www.youtube.com/results?search_query=song+of+sophia&aq=fşi mai sunt song of sophia, rakim, and manz many others. e o trupa ce are ca influenţă zona siriană dar nu numai. recomand la cautare şi separat cei doi membrii ai trupei: brendan perry şi lisa gerard (deşi cred că o să te intereseze mai mult doamna;)

    Apreciază

  3. >deunăzi ascultam şi eu Brian Keane & Omar Faruk Tekbilek – Süleyman The Magnificentce lume se dezvăluie din sunetele astea :)http://www.youtube.com/watch?v=E2yT_PSyWuc&feature=related

    Apreciază

  4. >Să mai încerc o dată, pentru că se pare că prima dată nu am reuşit.Interesante ritmuri, dar totuşi pe mine personal nu mă atinge la coarda sensibilă.În schimb aş înainta o contraofertă: http://www.youtube.com/watch?v=qgOIhVgOp88.nu e acelaşi lucru dar e de inspiraţie din zonă. şi mai au câteva melodii cu inspiraţie: rakin, song of sophia…. e de cercetat dacă nu îi cunoşti deja :D

    Apreciază

  5. >@FlipiAmbele comentarii au ajuns cu bine.Multumesc pentru sugestii. Nu cunosteam numele mentionate :)@CELLAPunctele le-am adaugat ca sa dau ritm postarii :)@chrysallidisNici numele mentionate de tine nu-mi sunt cunoscute. Adevarul e ca stau prost la capitolul muzica …@HoriaIn general imi plac vestigiile. Ma fac sa simt pe viu ca viata e foarte … foarte trecatoare.N-am fost in Libia :)Scuze pentru intirzierea comentariilor. Am lipsit o perioada din virtual.

    Apreciază

Lasă un răspuns

