posibilitate

Voi veni când mă vei aştepta cel mai puţin.
Atunci când vei uita să mă aştepţi voi veni şi, ca boarea lui Topârceanu, voi lua cu mine doar puful păpădiilor …

Vei rămâne acolo unde eşti. Voi pleca acolo de unde am venit, mărind cu încă un gând … distanţa.

 

 

8 gânduri despre „posibilitate

  1. >Sună o picătură înspre incantaşia unui magician gata să îşi subjuge publicul. Probabil că şi imaginea ajută.Mă pot gândi şi la un pendul – de tipul acelora care se instalează în vârful clădirilor foarte înalte pentru a minimiza tangajul. Oricum, o mişcare subtilă, un timp de expunere prea mare. Poate chiat arsuri de retină. Sau poate am mers eu prea departe.

    Apreciază

  2. >Desi sunt genul de om care prefera lucrurile mai ancorate in concret, care pot fi intelese printr-o logica matematica de genul 1+1=2, nu pot totusi sa nu raman impresionat de ceea ce scrii… ai un stil aparte care chiar imi place.

    Apreciază

  3. >Si cind ma gindesc ca nu cu foarte mult timp in urma cineva era banuitor in ce priveste textul de la "ploi si ploi" si se intreba daca nu cumva l-am luat din alta parte :)Contrar a ceea ce s-ar putea intelege din ceea ce scriu pe blog, imi plac lucrurile concrete.

    Apreciază

Lasă un răspuns

