ghicitoarea unei după-amieze ploioase

Ghicitoarea de azi e usoara, zic eu, caci stilul pictorului e usor de recunoscut.

8 gânduri despre „ghicitoarea unei după-amieze ploioase

  1. >Ghicitoarea a fost foarte usoara si, de fapt, am folosit-o ca pretext pentru a posta pictura lui Paul Klee.Am un fel de 'semi-alergie' la pisici, insa pisica lui Klee imi place mult de tot …. unii stiu de ce :)

    Apreciază

  2. >Cat and Bird by Paul Klee. Îmi pare rău că am ajuns târziu, îmi place la nebunie această lucrare a lui Klee, are o expresie pisica…Se vede pasiunea artistului față de adevărata artă naivă, aceea a copiilor! Și culorile sunt calme aici, aerisite, așa cum pictează copii…ei, îmi place Klee și gata!

    Apreciază

  3. >Mirela si Vania, se putea ca voi, iubitori si posesori de pisici celebre in lumea virtuala :), sa treceti cu vederea tocmai pisica lui Klee?!… are ochi hipnotici incarcati de feminitate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

