imposibilitate

Trăim în mod plat
euclidian
… deşi am putea evada
pe un tarîm
gaussian;
Trăim monoton
newtonian
… deşi am putea percepe
„un space-time continuum”
einsteinian;
Trăim subjugaţi
freudian
… deşi am putea rupe catuşele –
dar asta nu a făcut-o nimeni
din spiţa lui Adam.
 26 februarie 2006
5 gânduri despre „imposibilitate

  1. >@literelibereDintotdeauna nu l-am prea 'inghitit' pe Freud … nu prea stiu exact de ce.Poate ca teoriile lui mi se pareau pe alocuri fortate, poate ca se discuta prea mult despre el si discutiile ajunsesera sa ma suprasatureze … insa acum tare ma bate gindul sa recitesc "Dincolo de principiul placerii"..@CELLADespre ce fel de valorificari e vorba?Ca tot veni vorba … zilele trecute am descoprit si eu o exceptie cliseistica ( ca sa folosesc termenul introdus de tine) care m-a facut sa inteleg de ce e necesara regula …

    Apreciază

Lasă un răspuns

