algebra unui sentiment

multiplicat de spaţiu

divizat de timp
sentimentul acesta fără nume a rămas întreg,
nesupus unor legi
pe care nu le înţeleg,

pe care
din cuvinte mele
nu cred să-l înţelegi;
sentimentul acesta nu ai cum să-l legi 
sau să-l dezlegi.

… poţi doar să-l negi
sau să-l renegi.

12 gânduri despre „algebra unui sentiment

  1. >chiar daca nu am 22,5 mill de lire sterline sa iti ofer in 5 min acele "Les Tournesols", cu gindul la Goya si la Verlaine, pt ca astazi este si ziua lui ,iti las astahttp://www.youtube.com/watch?v=AscPOozwYA8 nu cred ca suntem aceiasi anonimi; cu siguranta, nu

    Apreciază

  2. >Multumesc pentru darul facutSincera sa fiu mi-ar fi teama sa primesc un cadou de citeva zeci de mii de lire sterline :)Am pierdut evidenta 'anonimilor' ce posteaza comentarii pe aici ( sunt convinsa ca cei mai multi au conturi active :) )Esti anamaria ?… sau ma insel?

    Apreciază

  3. >… sa mai scriu inca o data ' cit de bine ai reusit sa ma cunosti…. :) … ' ??? :) nu am uitat de 'scanari', dar am o perioada cam.. grea…. o voi face totusi; si eu iti multumesc@!

    Apreciază

  4. >pentru ca in cateva ore am primul meu test major in fata directorului de marketing si a area sales managerilor si ma incearca tot felul de sentimente, mai mult sau mai putin placute:), vreau sa zbor cu gandul spre fiinta iubita in cautarea unui loc linistit..Ascunde-ma in visul de noapte,Si-n visul de zi ma ascunde,In vorbele tale si-n soapteSa fiu cu tine oriunde.Ascunde-ma in orele tale,In clipa fara sfarsitIn sufletul tau sau pe acea calePurtand dorul meu mistuit,de dorul de tine.

    Apreciază

  5. >@anamariaNu a fost cine stie ce greu sa te recunosc.Esti printre putinele persoane, daca nu singura, din ultima vreme care imi lasa linkuri cu melodii sau informatii ce ma intereseaza.PS. Am incurcat milioanele de lire cu zecile de mii :).@lachatnoirSa 'raportezi' cum a decurs testul :)

    Apreciază

  6. >mă liniştesc şi eu când strecori printre tablouri… …versurilece bine-ţi ascunzi tu …de ce "trebuie" să se autocenzureze la nesfârşit …retorisme, nu mă lua în seamă:)

    Apreciază

  7. >am stat cu o buda in brate aproape 30 de min inainte de prezentare. mi-am varsat amarul: emotiile, oboseala, cofeina.. primele 5 minute au fost dificile (tremuram ca o masina diesel la relanti), dar pe masura ce timpul trecea , melita nu se oprea si tremuratul s-a dovedit a fii unul de postura (nu reprezinta un simptom pt boala:)). e de bine. am primit inca o zona sub aripa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

