ghicitoare în albastru

11.jpg

 

Credeti ca il puteti ghici pe autorul picturii ? … :)

12 gânduri despre „ghicitoare în albastru

  1. >Lucrarea pare sa fie de inspiratie orientala, sau chiar de un artist oriental. Stilul imi seamana cu cel al unui anumit ilustrator, dar numele imi scapa pe moment, trebuie sa ma uit acasa in colectie :)

    Apreciază

  2. >Probabil ca nu e Kay Nielsen, dar albastrul acesta imi aminteste de doua ilustratii de ale lui (la est de soare, la vest de luna)http://www.surlalunefairytales.com/illustrations/eastsunwestmoon/images/weast_nielsen1.jpghttp://www.surlalunefairytales.com/illustrations/eastsunwestmoon/images/weast_nielsen6.jpg

    Apreciază

  3. >Simona a ghicit :)E vorba de o lucrare din seria 'valurilor' lui Hokusai.Am vorbit despre acest 'ametitor' artist japonez aici.@SirgNu stiam de Kay Nielsen. Multumesc pentru linkuri … sper sa ma inspire pe viitor.M-am convins inca o data ca dau ghicitori prea usoare … sau poate ca cititorii sunt foarte instruiti ? :)

    Apreciază

  4. >Mă bucur că deşi nu am ghicit, am intuit zona de unde provine lucrarea, eu m-am gândit la ceva chinez. Adevărul e că ghicitoarea ta m-a prins la servici şi azi am avut mult de lucru, aşa că n-am avut timp să fac o cercetare, ca altă dată.Kay Nielsen, ilustrator danez, are niste ilustraţii mai deosebite, dintr-o epocă în care se punea mult suflet şi talent în ilustraţiile de carte (mă refer acum în special la cărţi pentru copii). Când i-am văzut prima dată o ilustraţie (la hansel şi gretel) am zis, wow, vreau şi eu să desenez aşa :)Felicitări Simona!

    Apreciază

  5. >@SimonaBlogul propus de tine e un blog la superlativ :)@SirgLa serviciu citesti bloguri …. e clar ce mult de munca aveti acolo :)@literelibereNu-ti subestima sansele!@VaniaIncercarea moartea n-are :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

