accident virtual

 

cheile.jpg

Copleşitoare e linistea ce-mi apasă tâmplele.
Mă las devorată de calmul ei şi urmăresc felul în care cândva ai combinat gânduri decojite de dorinţe cu idei desfrunzite de viitor. Era un joc pe care nu-l înţelegeam. Căutam logica în absurd. Ulterior, printr-un accident virtual, am descoperit absurdul logicii.

Toate anotimpurile toamnei, multe la număr,  le-ai strâns în câteva cuvinte. Le-am învăţat pe de rost uitându-le

Pe un cer de plumb topit stropi de ploaie orbitori de strălucitori îţi caută privirea. Incertă.

Sunt aici deşi nu sunt. Acelaşi cer, aceeaşi stropi de argint viu îmi alunecă pe frunte.

Aparţin unui vis încuiat într-un turn, din care, cineva, a aruncat jos cheile.
Timpul şi-a răsucit spirala. Iarăşi.

7 gânduri despre „accident virtual

  1. >imaginile' si visul tau, sau imaginile din vis au 'salvat' o interpretare facila a imaginii, prin trimiterea eventuala la o anume 'ratiune' a lui Pascal, sau, poate, coborind imaginatia jos, mult prea jos si intr-o zona prea facila…; as vrea sa te intreb cum interpretezi tu imaginea de mai sus; nu, nu imi raspunde acum, pt ca voi gasi eu raspunsul,daca il vei lasa; stii ca nu obisnuiesc sa fac remarci decit pe blogul eu, dar cine nu incearca o anume satisfactie in spirala logicii si a a absurdului?===================================[ la Kay Sge ma voi intoarce mai tirziu.. stii ca pt mine suprarealismul, nu doar in pictura e o 'obesesie' mai veche…si da, trec zilnic, daca sunt sanatoasa, dar fara sa las 'urme'

    Apreciază

  2. >@adiDa :), in sensul ca m-a ajutat sa privesc lucrurile 'in sens invers'.Ia de exemplu urmatorul set de cuvinte : [ de, rasă, câini].Cu ele poti forma doua expresii: câini de rasă şi rasă de câini … care nu inseamna acelasi lucru.In logica carui facem facem asezarea cuvintelor?@anaImaginea din blog ? … e un breloc cu diamante, firma Cartier :)Interpretarea? … nu vreau sa ma lansez intr-o explicatie lunga si filozofica. Voi vorbi scurt si la obiect.Lacatul si cheia nu pot sta pe aceeasi veriga, caci daca stau asa, cheia devine inutila. Deci trebuie mai intii rupta veriga ce le tine impreuna …

    Apreciază

  3. >cred ca pentru ca am gandit/folosit mai des expresia "caini de rasa" … sau doar substantivul "caini" l-am "utilizat" mai des … si de aceea mi-a sarit primul in minte in expresie.

    Apreciază

  4. >Dar daca as fi prezentat setul de cuvinte sub forma: [ rasa, de, caini], crezi ca m-ai faceai in mod identic asociatia?Cind ai de gind sa ridici 'sistemele de securitate' de pe blogul tau ca sa poata comenta si cei ce nu au cont pe wordpress?

    Apreciază

  5. >in acel caz sigur nu mai stateam in cumpana :Dinca nu am gasit solutia sa scap de spamuri decat asa … permitand celor ce vor sa imi scrie sa se conecteze cu login, dupa o procedura simpla de creare cont la wordpress.O sa mai fac o cura de spamuri … sa vad cat pot sa le suport de data asta.

    Apreciază

  6. >Mai intii sa-mi corectez greselile gramaticale :) *mai faceai in mod identic asociatia?Nu folosesc nimic contra spamurilor, si cu doua mici exceptii, nesemnificative pina la urma, nu am avut surprize neplacute pe blog.Inseamna ca WordPressul e mai vulnerabil decit blogspot-ul? Greu de crezut :).

    Apreciază

Lasă un răspuns

