clipă = veşnicie

Nu plânge după ierii ce rupţi ţi-au fost din viaţă
Şi nu gândi la ziua ce nu ştii de-o să vie.
Şi ieri şi mâini şi astãzi iluzii sunt şi ceaţă.
Atât ai: clipa. Fă-o să umple-o veşnicie.
– Omar Khayyam –
*
imagine – fortăreaţa Karim Khan Zand, Shiraz
vitraliu
*
11 gânduri despre „clipă = veşnicie

  1. >Of…acum şi bătrânul Omar…Toată lumea ne sfătuieşte să trăim clipa dar eu cred că fără trecut şi fără viitor , o clipă e doar o uşoară bătaie a unui ceas minuscul dintr-un uriaş muzeu al timpului. La mulţi ani şi clipe pline de veşnicie !

    Apreciază

  2. >Nu o sa fiu la subiectul actual,dar…Vreau sa zic ca imi plac foarte mult articolele tale despre artisti(am descoperit de putin timp blogul).Reusesti sa prezinti lucrarile si viata lor ,in asa fel incat te face sa fii curios ,sa gasesti legaturi si sa faci asocieri care iti raman in minte.Pe mine ,cel putin ,ma ajuta foarte mult in a descoperi ceea ce-mi place in materie de pictura si sa caut apoi mai departe. Si vroiam o sugestie pentru un pictor renumit din Anglia ,exceptandu-l pe William Turner,daca se poate :)

    Apreciază

  3. >La rindul meu ma bucur ca ceea ce scriu te face sa revii pe aici :)Nu am inteles prea bine. Doresti o sugestie care sa se reduca doar la numele unui pictor englez sau doresti un post dedicat lui?

    Apreciază

  4. >@roxana emberImi va lua timp pentru a alege un pictor sau niste tablouri care sa nu te dezamageasca :) Voi reveni cu ceva concret.@Rusu Gigi… imi aminteam de spusele cuiva : " poetii nu scriu ca sa-i inteleaga inginerii ! "

    Apreciază

Lasă un răspuns

