persoana a IV-a, plural

Ţi s-a întâmplat  vreodată să te înstrăinezi de cineva întratât de mult încât să vrei să inventezi o formulă de adresare la persoana a IV-a plural?

imagine proprie

 

12 gânduri despre „persoana a IV-a, plural

  1. >da, şi am şi numit-o! :( doar că, pînă azi, nu ştiam că-i a IV-a pluralera doar o inexistenţă personificată(pare paradoxal dar e foarte real)are dreptate S.A.este o experienţă traumatizantă şi celor care nu au trăit-o le doresc şi eu din suflet să nu o cunoască

    Apreciază

  2. >Îmi pare rău să o spun, dar văzând superba imagine proprie postată aici, simt ca sinceritatea îmi dă târcoale (ca de obicei!). Așa că….da. Daca asta poate însemna să spui despre persoana pe care nu poți să o elimini ȘI fizic, dar ai eliminat-o spiritual, ai eliminat și amintirea răului ce ți l-a făcut, ai încercat s-o dai afară din amintiri, greu dar sigur, pentru a nu mai știi de ea! Rămâne însă o umbră, e ”moartă și îngropată”, chiar dacă știi bine că nu e încă…așa. Deci, da. Și nu e chiar traumatizant, m-am îndepărtat și înstrăinat de răul și maleficul propriu acelei persoane atât de mult, încât mi-a fost cumplit de greu să îi spun aici, în comentariu….persoană. Nu MAI e persoană! Sau e persoana a IV-a! Fără regrete, regret doar că nu dispare de tot din umbra amintirii malefice pe care o cară cu sine …persoana a IV-a …la trecut!

    Apreciază

  3. >Va multumesc sincer ca v-ati facut timp sa va spuneti parerile …. citind ce s-a spus aici am descoperit un lucru ce se leaga de o atitudine a mea. De abia azi am inteles atitudinea si ceea ce o genereaza :)

    Apreciază

  4. >Da, exista persoana a IV-a.Pers a IV-a e acea persoana care nu stie sa ierte e pers care nu stie sa uite si nu is merita denumirea de el…Este doar o pers care nu mai exista in universul meu

    Apreciază

  5. >persoana aIV-a… hm, interesant. si lingvistic cum ar suna? dar mai e persoana?sau doar a IV-a? eu nu pot sa o numesc desi cred ca inteleg despre ce vorbiti.. ar fi interesant sa dezbatem mai mult acest subiect, si eventual mai in detaliu…

    Apreciază

  6. >whitedragon, bun venit pe blog!… e greu de definit "persoana a IV-a plural" dar cred ca e relativ usor de a intelege termenul pe cale intuitiva.( aceasta persoana nu exista pe tarim gramatical chiar daca pe tarim afectiv a existat cindva :) ).Mi-ar place sa citesc si parerile altora.

    Apreciază

Lasă un răspuns

