comparaţii


*

Avui vestiţi maeştri. Făcusem mari progrese.
Când mi-amintesc savantul ce-am fost, azi îl compar
Cu apa ce ia forma impusă de pahar
Şi fumu-n care vântul năluci ciudate ţese.
Omar Khayyam
*
imagine – mausoleul Sheikh Safi, Ardabil
salonul porţelanurilor chinezeşti
(un detaliu aici)
*
4 gânduri despre „comparaţii

  1. >se vehiculeaza ideea ca stiinta a ajuns la limite ce impiedica descoperirile majora.. nu s-a reusit fabricarea unui vaccin anti-HIV, si-au trecut ani multisori de la descoperirea viruslui.

    Apreciază

  2. >Nu stiinta, omul a ajuns la limita :) Vizionarii se nasc din ce in ce mai rar.Cind am timp mai citesc cite ceva despre geometria grecilor sau matematicienii Evului Mediu.Pentru ei matematica reprezenta o combinatie ternara : stiinta, arta, poezie.Pentru cei din ziua de azi inseamna in primul rind bani :)

    Apreciază

  3. >Tu o faci intenţionat? Întîi… caramida din casa prostului, acum – apa din pahar :) Doamne, ce curs intensiv de modestie îmi predai! Cum o să-mi mai spun "maestru"?

    Apreciază

  4. >De ce ma faci vinovata pe mine, nu inteleg ?Khayyam e cel ce spune adevaruri in "patruversurile" sale. Eu doar il citez :)PS. Renunta la dorinta de a te considera/intitula/numi/visa "maestru" :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

