nu există rest


imagine – Chema Madoz

Melancolia a devenit un lux pe care mi-l permit din ce în ce mai puţin.
Pe zi ce trece stau tot mai prost cu gestionarea stărilor …  
Optimul  l-a reprezentat întotdeauna clipa aceea specială în care nu ştiam ce e cu mine.
Iraţional, nu?
Iubesc iraţionalitatea din două motive:  nimeni nu-i poate demonstra raţionalitatea şi pentru că mă ajută să înţeleg ce înseamnă firescul. Firescul, nu normalul.

Ce fericire că lucrurile frumoase nu ni le poate fura nimeni !
Deci nu doresc să mă raportez unor coordonate care, în cel mai bun caz, mă pot ţine pe  loc; nici să mă interpolez, fad şi liniar, unor posibile evenimente; nici să mă extrapolez spre a ajunge la un sentiment imprecis, vag conturat, dar pe care, cândva, îl simţeam  încrustat în tot ceea ce eram eu.
Nu simt nevoia să mi se explice. Evenimentele mi se revelează acum altfel, nu prin cuvinte atent gândite şi migălos aşezate în fraze goale, lipsite de conţinut.
Acum pot ‘citi’ altfel toate semnele acelea aparent fără sens.
Reproşul e un ultim şi ne-necesar truc la care apelezi atâta timp cât cauza sau persoana căreia i-l faci nu s-a devalorizat pentru tine.
( am motivele mele ca să nu-l iau în serios)
Restul?
… nu exista Rest.
 
Lasă un răspuns

