ultima ghicitoare de toamnă

Ieri am descoperit  pictura aceasta in culori ruginii.
M-am gindit sa o transform in material de lucru pentru noua postare :)
Nu stiu citi amatori de ghicitori au mai ramas prin sfera de influentaa acestui blog, insa sunt curioasa sa vad daca cineva va reusi sa-l identifice pe pictor.

13 gânduri despre „ultima ghicitoare de toamnă

  1. >Intii am zis Andreescu si am cautat ca nebunul prin albume! Pe urmă s-a ivit o falsă amintire: păi n-am văzut asta la Musee d'Orsay? Nu e Renoir? Nu e… În sfîrşit, după o jumate de oră, am găsit – bătrînul şi bunul Nicolae Grigorescu. Dar nu mă laud – ghicitorile tale m-au depăşit mereu :) Oricum, trebuie sa dai un premiu – o rubaiata a divinului Omar :)

    Apreciază

  2. >Ce pe faza ai fost!Senzatia de "Renoir" am avut-o si eu in momentul in care am descoperit tabloul.Pacat ca nu am reusit sa aflu in posesia cui este.Pina acum nu am auzit ca undeva sa se dea 'premiu la cerere' :)Ma voi gindi putin sa vad ce catren ar fi potrivit.

    Apreciază

  3. >va rog sa ma credeti pe cuvant ca primul gand a fost la un pictor roman. eu nu am ghicit pana acum nimic. nici pe asta n-am ghicit-o ca acum e prea tarziu, mi-a luat-o Cristi inainte:). dar sunt foarte multumita ca macar azi, m-am apropiat de raspuns.

    Apreciază

  4. >@SirgNu mi s-a parut 'romaneasca'. As putea spune ca fata are un aer putin frantuzesc ,,, ceva de Cartier Latin.Cine stie ,,, poate ca pe aceasta muza Grigorescu a intilnit-o in Franta :)@Cristian CoceaMultumesc pentru raspuns. Acuma stau linistita si imi fac planuri ca data viitoare cind voi veni acasa sa merg sa admir 'pe viu' portretul …@MirelaGabi e de nepretuit. Cred ca e printre putinele persoane care face gratuit videoclipuri de reclama.Ca lucreaza din placere e un lucru evident!… in mod cert ca tablourile tale au inspirat-o ca sa gaseasca un fundal sonor perfect compatibil cu atmosfera de toamna :)@literelibereMa intreb cum de atitia s-au gindit la un pictor roman?E chiar de neinteles pentru mine :) Cred ca nu e atit de important sa gasesti raspunsul, sa rezolvi ecuatia … cit sa incerci sa o faci din perspectiva proprie. De aici deriva si multumirea …@VaniaLa ghicitori de genul asta sunt incapabila sa dau un raspuns :)

    Apreciază

  5. >Si mie mi-a fugit gandul la un artist francez, dupa aerul misterios acestei domnite rafinate :)Si eram pregatita sa astept raspunsul corect din partea unui inspirat cunoscator.Dezlegarea ghicitorii a fost insa foarte rapida si exacta, spre bucuria noastra.Pe cand va fi prima ghicitoare de iarna?

    Apreciază

  6. >@-X-, Gabi e o prietena speciala. Fireste ca am rasplatit-o cu o lucrare de arta semnata de mine. I-a placut, asa ca ii voi mai trimite cu tot dragul cand voi avea ceva potrivit! Zi buna!

    Apreciază

Lasă un răspuns

