greierele şi furnica

Nu acesta e titlul tabloului :), insa asta mi-a trecut prin cap in momentul in care l-am privit in premiera pe monitorul compului.

Cine l-a pictat ?
… aveti idee ?!
Stiu ca e o ghicitoare putin mai dificila. Sper sa nu va speriati cu totul si sa dati bir cu fugitii !

Ca fundal sonor i s-ar potrivi o piesa de Leonard Cohen … nu ma pot hotari asupra uneia.

17 gânduri despre „greierele şi furnica

  1. >Multumesc pentru propunere :)De fapt , intr-o prima faza, tot la piesa asta m-am gindit si eu, apoi insa mi-au mai venit in minte alte doua melodii,Privesc imaginea pe fond sonor fara sa pot alege ….

    Apreciază

  2. >anonimule de la 15:41, ai ghicit :)Pictura se intituleaza The Kiss. E simpla si sugestiva, si desi nu e in stilul ce a consacrat-o pe Tamara e Lempicka, indraznesc sa zic ca o caracterizeaza destul de bine.

    Apreciază

  3. >@Sirg:)Gabriela SavitskyPe autorul tabloului, care de fapt e o autoare, l-am facut cunoscut in comentariul anterior comentariului lui Sirg.Cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda :)…" ritmul tabloului" face casa buna cu "I'm your man".

    Apreciază

  4. >15:41.M-am mai gandit. Cred ca merge mai bine cu:"Aprinde o tigara" a Loredanei Groza. (!doar partea lenta, prima jumatate) ps.Zic sa o ascultati inainte sa va formati o parere.

    Apreciază

  5. >!5:41 (observ ca preferi acest nick :) ), din pacate nu am melodia Loredanei. Ar fi OK daca ai da un link de unde sa o pot descarca.Mi se pare mie, sau ma 'cunosti' din alt spatiu virtual?

    Apreciază

  6. >Iniţial m-am gândit la Dali, asta e, sunt departe de adevăr! Nu îmi place Tamara deloc, nici picturile şi nici viaţa ei! La ea femeile pictate par a fi butuci de lemn asamblaţi cu nituri sau ceva de genul ăsta! Nu există nici o poezie a trupului şi e păcat… Referitor la melodiile menţionate pe acest post, X, nişte link-uri inteligent plasate ar salva situaţia… :)

    Apreciază

  7. >Cred ca esti primul care afirma ca : "La ea femeile pictate par a fi butuci de lemn asamblaţi cu nituri sau ceva de genul ăsta!"Si cind ma gindesc citi barbati, sau cite vedete -inclusiv Madonna- au dat milioane ca sa aiba una din aceste picturi :) :) :)

    Apreciază

  8. >Nu ştiu dacă Madonna e cel mai potrivit exemplu când vine vorba de artă…Dar îmi menţin părerea, Tamara e un non talent în viziunea mea… Şi nu mă deranjează dacă sunt primul care gândeşte aşa. Dacă am gândi toţi la fel ce ar fi ? … :)

    Apreciază

  9. >Nu stiu cit de mult se pricepe Madonna la arta, insa la a pune in valoare corpul are ceva cunostinte :) … daca vei da un search pe net vei vedea cit de mult a incercat sa copie Madonna stilul femeilor pictate de Tamara de Lempicka, iar prin Madonna o intreaga generatie de fete l-au copiat."Tamara e un non talent în viziunea mea…"Afirmatii din acestea in doi peri sunt foarte usor de facut.Nu pot spune ca-mi place in mod deosebit Tamara de Lempicka , dar cu toate astea i-am dedicat doua posturi deoarece am gasit si lucrari pictate de ea care imi plac …

    Apreciază

Lasă un răspuns

