brânduşe de toamnă

 

Niciodata, la fel de mult ca în acest octombrie, nu am simţit dorinţa de a cumpăra din nou culori şi de a începe a picta tot ceea ce e în mine, nu ce e afară.
De a picta direct pe suflet, cu o furie eliberatoare, cu gesturi prime şi ultime, după care să nu mai urmeze nimic …

Însă atâta timp cât am la dispoziţie cuvintele ştiu cum să îndepărtez tentaţia de a mă pierde în culoare.
Voi evada  într-o realitate paralelă, mărginită de o linişte solidă, de diamant.

Dialogurile imaginare scrise pe hârtie cântăresc greu, chiar dacă paginile au fost făcute scrum …

10 gânduri despre „brânduşe de toamnă

  1. >CELLA, te invidiez ca ai un loc unde poti fotografia branduse .Mirela, din cind in cind privesc aceste desene si picturi infantile, fara valoare artistica, si caut sa ma redescopar … Nu-mi vine sa cred de ceea ce gasesc la capatul investigatiilor mele.E ca si cum m-as trezi fata in fata cu altcineva, as vrea sa-i vorbesc … si nu stiu de unde sa incep …

    Apreciază

Lasă un răspuns

