yellow

I drew a line,
I drew a line for you,
Oh what a thing to do,
And it was all yellow.  
17 gânduri despre „yellow

  1. >O, Doamne, cât îmi place cântecul ăsta de la Coldplay! Cu galbenul nu am cine știe ce afinități; era culoarea bunică-mii :)Fotografia mă face să zâmbesc, deși nu știu exact de ce.Zi frumoasă tuturor

    Apreciază

  2. >-X-, voi face comentarii daca ma poti asigura ca e un blog, nu un forum de discutii, in care unii se baga singuri in seama, deoarece pe forumuri NU intru din principiu. Noi comentam,cu sau fara majuscule, tu, daca doresti, ne raspunzi ca si pana acum. NU altii. Multumesc, raman datoare. Iti doresc, ca de obicei, o zi buna si un blog in care armonia sa nu fie infectata niciodata. E un blog absolut perfect, mi-ar face placere sa primesc raspunsurile tale argumentate si la …obiect, ca de obicei!

    Apreciază

  3. >@literelibereIntr-o perioada a istoriei, in China, doar membrii familiei regale aveau dreptul sa poarte imbracaminte si accesorii de culoare galbena :)@andiTe face sa zimbesti?!Mi se pare o imagine extrem de serioasa :)@Mirela PeteNu are rost sa te superi din cauza lui Lanternativa.Desi a trecut de virsta la care hormonii dicteaza anumite actiuni, din cind in cind el are astfel de iesiri juvenile pigmentate cu propozitii menite sa socheze …Pe mine ma amuza astfel de afirmatii neargumentate.Din pacate nu te pot asigura de nimic …Oricine e liber sa-si spuna parerea personala legata de subiectul blogului.Lanternativa e o persoana cu 'antecedente' la mine pe blog :) … dar sa stii ca e un tip OK.Nu esti tu prima persoana cu care se dueleaza el in cuvinte … Eu zic sa dai dovada de putina mariminie si sa-l ierti de data asta :)

    Apreciază

  4. >nu te supăra pe LANTERNATIVA Mi, te rog şi eu :)X…pentru mine imaginea şi culoarea şi linia sunt tristeţe fără de marginidar te-ai obişnuit dejaimaginea cu păpădia o traduc întotdeauna ca efemer şi… rămas bun şi totuşi îmi plac şi păpădiile şi galbenul lui V.G. care mie îmi evocă doar VIAŢĂ!

    Apreciază

  5. >Exista in aceasta imagine o anumita splendoare a simplitatii, a bogatiei unei singure culori, galbenul, care irizeaza o multitudine de nuante. Papadia e in cea mai frumoasa faza a ei, cand isi demonstreaza, dansand, efemera sa existenta. Galbena la origine, papadia e simbolic asezata pe culoarea proprie-i vieti, aici, in stadiul acromatic dinaintea mortii sale. Renasterea in galben din galben. Niciodata o culoare nu-mi spune decat ca-mi place sau nu, ca e luminoasa sau intunecata, ma rog, consideratii de ordin pur estetic! Fapul ca se purta la curtea Chinei Imperiale e pentru ca sugera aurul si bogatia. Frumoasa postare, ca de obicei!

    Apreciază

  6. >@CELLAPapadie … adica ceva efemer si perfect.@Mirela PeteLucrurile in aparenta simple sunt deosebit de complicate. Si da, papadia are o splendoare a simplitatii si o eleganta a simplitatii :)O imagine ce-mi place foarte mult am atasat-o acestui blog:http://exergy33.blogspot.com/2008/06/transparente-insumate.htmlIar despre ce inseamna papadia pentru mine am scris aici :http://exergy33.blogspot.com/2008/05/imposibilitatea-de-percepe-perfectiunea.html

    Apreciază

  7. >"Corola alba a unei papadii, ce incifreaza in ea mai multe seturi de fractali, sta pe un stand la care nu are acces oricine. La acel stand nu se poate ajunge platind un bilet de intrare de citeva zeci de euro."Mi-a placut foarte mult ce ai scris aici.Cunoasterea sau REcunoasterea perfectiunii nu-mi este nici mie la indemana. Exista acea perfectiune perena, aproape imposibil de contestat, a unor opere arhitecturale sau muzicale….dar efemeritatea iti poate oferi o stranie perfectiune, tocmai pentru ca nu-i poti diseca stadiile si partile componente, disparand imediat ce ai banuit-o de perfectiune.

    Apreciază

  8. >eu de ce nu pot accesa linkurile despre păpădie?nu mai ai arhiva veche ori sunt eu,iar, depăşită tehnic? nimeni nu mă crede că nu mă pricep? :( a, nici astea ale lui Mario nu le pot… of!

    Apreciază

  9. >@CELLATrebuie sa faci 'copy and paste' la tine in browser :). Pe blogger linkurile nu pot fi accesate cu un simplu click.@Mario BarangeaNu am citit cartea, asa ca nu pot sa ma pronunt.Insa pot spune citeva cuvinte despre incultura celei ce scrie recenzia cartii (si care considera Teheranul o capitala araba si numeste femeile din Iran femei arabe)."Una dintre ele reda o capitala moderna, laica, democrata, evoluata, iar cealalta imagine apartine unei capitale arabe dominate de valorile patriarhale, condamnata sa adopte un amestec rigid intre politica si religie."In general, europenii sau nord-americanii ce scriu carti despre Iran, le scriu dupa o schema fixa si rigida, ceva tipic care sa se regaseasca in 'nevoia' cititorului vestic de a-si aprecia libertatea in raport cu restrictiile din societatile islamice.Aproape fara exceptie, aceste carti sunt scrise doar cu scopul de a fi vindute, avind preturi mai mari decit operele clasicilor.DIn moment ce nu am citit cartea, nu pot emite 'sentinte' la adresa autorului. M-ar interesa sa o lecturez.In legatura cu ceea ce spune GabrielaG in linkul dat de tine, eu zic sa-ti notezi ideile … iar cind vei ajunge la Teheran sa te uiti foarte atent la fetele si femeile de pe strada, si sa constati de unul singur gradul lor de inhibare, timorare si alte asemea TAMPENII (le scriu cu majuscule) ce se spun despre iranience. … spre deosebire de femeile vestice, o femeie iranianca stie ca nu e nevoie sa-si descopere picioarele si restul corpului ca sa atraga un barbat. In Persia, arta seductiei are o vechime de milenii … inainte ca sa fie inventate panourile publicitare :) … iar primul catalog de moda (sub forma de miniaturi) a fost conceput cu secole inaintea celor tiparite/litografiate la Paris.Nu-mi face nici o placere sa discut despre Iran ( societatea de la ora actuala/regimul politic …) deoarece mi-am dat seama ca nu se poate lupta cu ideile preconcepute ce se vehiculeaza cu furie in toata mass-media.Prefer sa-mi consum timpul si energia intr-un alt mod …Poate asa vor intelege unii de ce nu le-am raspuns la mailurile adresate … Rog pe toata lumea sa faca abstractie de locatia mea geografica.Multumesc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

