स्वप्ना काम

 

 „Te pot ierta pentru multe,  nu însă şi pentru că ai făcut să mă doară trupul de plăcere.”
Am respirat uşurată.
Nesemnificativ, şi tot  în gând am adăugat imediat :
E clar că nu am comis nimic grav. Vinovată sunt doar faţă de cel pe care l-am făcut să-l doară sufletul,  fără intermitenţe, şi i-am creat dependenţă …
imagine – Bogdan Prystrom

 

10 gânduri despre „स्वप्ना काम

  1. >Superba postarea cu Kostabi. Mi-am adus aminte de una dintre primele mele vizite la tine in "casa", cand ma "imprietenisem" cu Olbinski. Am devenit un fan inrait… Multumesc…

    Apreciază

  2. >Imaginea e foarte senzuală…căutam ceva care să redea aroma noului parfum Amouage, poate că aceasta ar putea fi…Vino, dă-mi o mână de ajutor! Frumos text, frumoasă şi sugestivă imagine!

    Apreciază

  3. >P.S. Nu are sens sa apara comentariul de doua ori, mie imi dadea EROARE, de aceea am postat in dublu exemplar, cu o anumita aproximatie. Poti sa stergi textul al doilea! O saptamana buna!

    Apreciază

  4. >@AncaVorbeam extrem de serios!@Mirela PeteNu inteleg de ce nu mi se incarca integral pagina ta de blog. Reusesc sa vad doar primul post, cel cu parfumurile toamenei – Amuage, insa nu in intregime.Mi se taie pur si simplu pagina la imaginea cu flaconul Hermes ( in fundal are parca un copac cu frunze bleu ..)@sisif:)

    Apreciază

  5. >Titlul e compus din doua cuvinte in limba sanscrita, scrise in alfabet Devanagari.Nu am de la nimeni nici o pretentie :)Semnificatia e dincolo de titlu, care, sincera sa fiu, impreuna cu melodia, reprezinta niste pretexte doar pentru mine .

    Apreciază

Lasă un răspuns

