În anumite zile de toamnă, cum este şi cea de azi, am sentimentul precis că ceea ce e cu adevărat important în viaţa mea … nu s-a întâmplat încă :)


Când soarele cade pieziş, făcând un unghi bine determinat cu evenimentele trecute, când aerul poartă în el mireasma a ceva ce nu pot să-mi amintesc, când cerul impudic de albastru îşi dezbracă culoarea, aruncând-o provocator peste frunzele arse de vâlvătaia poveştilor spuse la cumpăna dintre noapte şi zi, … cu inima scrijelită de emoţii de neînţeles, privesc peste rama aurie a ochelarilor, şi de abia acum îmi dau seama cât de aproape poţi fi … şi eşti :)

30 septembrie ’07
11 gânduri despre „

  1. >… frinturi, boabe de struguri, inima scrijelita dde emotii neintelese…. , culoarea mierii de tei ce lumineaza Clujul toamna (desi mai aproape de suflet imi e Bucurestiul) si multe altele va trebui sa le iau din nou cu mine pt nu stiu cit timp, din motive prea grele pt a putea fi scrise aici pe bijuteria asta de blog[ de aceea nu am reusit sa ma stapinesc sa iti scriu acum…; ai grija de tine si sa te bucuri de TOT ce simti]

    Apreciază

  2. >Azi, Clujul e ca vara, e cald afara, am vazut tinere in tricou si sort…bronzate, in saboti plati cu svarovski-uri..doar lumina, asa cum bine si extrem de frumos spui tu, -X-, piezisa si timida….tradeaza anotimpul , ne aminteste ca e toamna.Albastrul proiectat complementar pe oranjul frunzelor uscate inca din augustul canicular, arata ca vara e departe azi! Ca de obicei, magazinul tau cu antichitati a scos la iveala un vas perfect adaptat "zonei', nu, nu …"crepsculare", ci AUTUMNALE! Multumesc pentru comentariul de la parfum, te mai astept, simt ca ai multe de spus!

    Apreciază

  3. >@sisifLumina de miere a toamnei e unul din lucrurile dupa care tinjesc intreg anul …@Mirela PeteVad ca nu am nici o sansa sa scap de ochiul tau vigilent de artista :), ai intuit la fix mesajul vasului antic!@litere libereEu tocmai atunci cind intru in criza de timp sunt cuprinsa si de inspiratie, iar in loc sa-mi vad de toate ce-mi stau pe cap, simt cum o mana nevazuta ma trage in salonul de meditatie … las balta toate, si incep sa scriu …

    Apreciază

  4. >Minunata proiectie a starilor sufletesti pe fundalul blandelor armonii de toamna ma duce cu gandul la esente si rasini chihlimbarii, lipite pe trunchiuri vii din fiinta padurilor de foioase.Viata zvacneste mai bland si mai rodnic sub auriul solar, pregatind desavarsirea.Mustul proaspat si racoros e pregatit in carafe :)

    Apreciază

  5. >Chihlimbarul e 'piatra' mea preferata :)Vorbesti de must si faci sa ma gindesc la Ulciorul lui Omar Khayyam … la curgerea vietii si la inevitabilul ei sfirsit.Cine stie cite inca alte toamne?

    Apreciază

Lasă un răspuns

