ghicitoare (mai) grea :)

 

Cui îi atribuiţi această alee umbrită de copaci?
26 de gânduri despre „ghicitoare (mai) grea :)

  1. >sparg eu ghiata printr-o/ cu o figura nereusita si nu din cauza patinelor :( ;'muzeul' meu interior se lasa astazi tare greu de deschis; intre pictorii impresionisti si cei moderni, acei mesteceni care strajuiesc, umbrind, aleea ma trimit, totusi spre scoala rusa; dar cum nu am gasit tabloul respectiv, ramin cu o restanta; data viitoare poate voi avea mai multa sansa…..SUCCES Celorlati ! :)[deranjant pt mine este ca in urma doar cu citeva luni intrebam cu un coleg daca la capatul acestei alei se intrevede, oare, o alta…. ]

    Apreciază

  2. >imicer scuze pt intorziere; am avut o seara de … Duminica ( :( )nu am avuut timp sa caut i n cartile si albumele ranasem, iar a cauyta pictura sau arta pe google mi se pare… [ scuze din nou !]; acum imi e f greu imposibil- sa aleg cit de cit sigur intre Isaac Levitan, Ivan Grabor, saau I Shishkin, dar ma gindesc si la Zenin… can asta e/ar fi undublu Axel ratt du nou; dar eu multumesc nu doar pt intrbare ! opt nult mai mult! o saptamana buna!

    Apreciază

  3. >Nu-ti fa probleme :) … am inteles perfect comentariul tau.Mi s-a intimplat in citeva rinduri sa tastez atit de aiurea ca nu-mi venea sa cred ca am fost in stare sa bat recordul la 'mincatul literelor' …

    Apreciază

  4. >Stii ca e greu de spus, nu?Dupa tehnica, un fel de impresionism/post-impresionism, care poate induce in eroare.Da si tu un indiciu.Sa stii ca am vrut sa zic Cezanne, dar el are un stil mai rafinat si o paleta coloristica mai vie.

    Apreciază

  5. >sisif, nu e vorba de Isaac Levitan :)@SirgSingur ai afirmat ca Cezanne are o paleta coloristica mai vie … deci nu e el :)Voi da si indicii, insa mai intii as fi curioasa sa aud ce gindesc altii.Dupa cum se vede, nu prea se inghesuie lumea sa-si zica parerea

    Apreciază

  6. >-X-, dar tu ne-ai dat vreodata cheia ghicitorilor? daca nu reusim sa ghicim trebuie sa ne spui tu despre cine e vorba, asa, ca sa ne mai calmam :))PS. ca de obicei nu stiu cine e autorul tabloului si chiar daca am vreo vaga idee mi-e teama s-o spun ca sigur fac vreo greseala:)

    Apreciază

  7. >@dsNu ai ghicit :)@litere libereDin cite tin minte numai doua din cele 11 ghicitori date pina acum nu au fost ghicite, si in ambele cazuri am spus in final numele pictorului.E vorba de posturile "un nou weekend … o noua ghicitoare (Marc Chagall) si "recunoasteti autorul?" (Tamara de Lempicka).In viitor voi da indicii mai multe, dar la modul foarte sincer ma intereseaza ce gindesc altii.Aceasta pictura a constituit o surpriza pentru mine … si as vrea ca si pentru cititorii mei sa fie tot asa :)

    Apreciază

  8. >Bun, tinind cont ca ghicitoarea e grea, voi da o mina de ajutor, dar mai intii trebuie sa recunosc ca nu am fost fair-play cu voi :).De ce spun asta?Pentru ca autorul tabloului nu e un pictor de meserie ci un politician …Acum sa vad cine va avea imaginatia necesara sau norocul sa-l 'descopere' :).

    Apreciază

  9. >sarut mana! daca gresesc, este singura data, oricum. cred ca am vazut pictura oe xage.ru, unde se pot vedea si unele lucrari ale lui A Hitler; nu stiu exact cui apartine, dar cu toate veleitatile sale de cunascator ale picturii, lui V Putin, nu cred.s-ar putea sa fie Hitler, totusi. seara placuta

    Apreciază

  10. >Am avut noroc si perspicacitate, asta pt ca de vreme ce ceilalti s-au gandit la Hitler, iar tu l-ai eliminat, nu stiu de ce tot la perioada WW2 m-am gandit si am zis.. dar Churchill nu a pictat? Da? Ia sa vad ce.. si am cautat aiurea pe Google, gasind o serie de lucrari, dar nu si lucrarea asta. Dar, m-am luat dupa stilul lui si am zis ca asta e :)Crede-ma, nu trebuie sa cresti nivelul de dificultate, a fost destul de greu si asa!

    Apreciază

Lasă un răspuns

