… al treilea :)

Ascult o melodie si incerc sa-mi revin … pare incredibil ca in decurs de trei zile sa am doua accidente de masina.
Alaltaieri taxiul in care ma aflam a fost lovit din spate de un Nissan. Un simplu tampon si o zdruncinatura mai puternica … nimic alarmant.
Acum citeva ore insa, taxiul care ma ducea cu o viteza obisnuita pe una din arterele principale ale orasului, s-a lovit din plin cu un alt automobil.
Nu eram atenta, fiind scufundata cu totul in carnetul pe care il port cu mine si in care am obiceiul sa-mi notez toate prostiile ce-mi trec prin cap.
Nu am mai avut timp sa ma prind de ceva si intr-o secunda am fost proiectata in geamul din dreapta mea, de care m-am lovit destul de rau… si in loc sa ma bucur ca nu mi-am spart capul si ca n-am patit nimic, m-am bucurat ca nu mi s-au spart ochelarii …

Soferul taxiului aproape sa explodeze cind a iesit afara si a vazut in ce hal i-a ajuns masina.
Cel de la volanul automobilului cu care ne ciocnisem era un pusti de bani gata … mare lucru daca avea permis de conducere!
Dupa mimica fetei se putea deduce clar ca il doare undeva.

Anul trecut prin decembrie am mai avut un accident pe care l-am povestit in amanunt intr-o alta postare.

In clipa aceasta incerc o usoara senzatie de amortire a umarului sting si desi nu am patit nimic grav sunt cuprinsa de o stare de moleseala.

Daca intr-o zi nu va mai aparea nimic pe blogul meu, veti intelege ca Norocul nu m-a mai luat in brate :)

imagine – Sue Carlson

10 gânduri despre „… al treilea :)

  1. >Dacă şoferii de Taxi sunt o anumită specie, căcănarii ăia mici de bani gata sunt o SUBSPECIE. În taxi se stă în spate, sper ca acolo ai stat. Dacă te va durea capul şi îţi va amorţi umărul şi azi, vei merge la neurolog, la control, un RMN şi RX, ceva, dar tot trebuie să vezi cum stai. Ce revoltată sunt pe ăia, le pasă de loganurile lor, nu de oameni…ai chemat un poliţist, ceva? Să ne ţii la curent, SĂNĂTATE!

    Apreciază

  2. >@MirelaBineinteles ca am stat in spate.Nu am patit nimic serios, doar o izbitura. Accidentul nu s-a intimplat in Romania. Normal ca cei doi soferi au asteptat sa soseasca un politist la fata locului ca sa incheie proces verbal, caci fara acel proces, in tara in care locuiesc eu, e imposibil ca cineva sa le repare masinile (in mod legal).@gaborpaulNu stiu la ce fel de tampenii te referi :) … nu am facut nimic special decit ca m-am suit in acel taxi, cit despre spus, pe blogul meu, cred ca pot spune orice cred eu de cuviinta :)@ElenaMultumesc, dar sunt bine si chiar ca nu am patit nimic. Doar starea asta psihica ciudata vad ca persista …

    Apreciază

  3. >Sînt cu sufletul lîngă tine. Citisem undeva ca traficul din T. este haotic dar n-am crezut, obişnuit cu Bucureştiul :) Te vei face bine, desigur! Sper că nu ţi-ai pierdut carneţelul!

    Apreciază

  4. >Repet: nu am patit nimic. Nici macar o vinataie mai ca lumea :)Pai in Iran situatia traficului si accidentelor e ceva de dezastru.In 2004 s-a calculat ca la fiecare 24 de minute un iranian si-a pierdut viata intr-un accident de circulatie .http://www.payvand.com/news/04/jan/1142.htmlStatisticile pe 2007 spun ca in jur de 27 000 de persoane au murit in acel an din cauza accidentelor de circulatie (17.5% din totalul de decese inregistrate in Iran).http://www.unicef.org/iran/media_3810.htmlIranul a ajuns tara campioana in ceea ce priveste numarul anual de accidente mortale : "Iran’s death rate from road traffic accidents highest in the world"Restul articolului aici : http://www.healthmetricsandevaluation.org/resources/news/2009/irans_death_rate_highlights_0509.htmlPS. Pai daca mi se pierdea sau mi se distrugea carnetul cred ca as fi fost in stare sa-i iau la bataie pe ambii soferi :) :) :)

    Apreciază

  5. >Aş fi foarte interesat dacă ai avea bunăvoinţa să-mi spui mai multe despre viaţa ta în Iran ! Desigur, nu e nevoie să o faci public, pe blog… Adresa mea de mail este cristiancocea@yahoo.com. Te întreb pentru că e o lume care mă fascinează… Desigur, în măsura în care poţi s-o faci :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

