ghicitoare foarte uşoară

 

Ghicitoarea de azi are doua parti si un premiu :)
Deci :
– numele pictorului ? ( stilul e usor de identificat, zic eu)
– locatia picturii ?
10 gânduri despre „ghicitoare foarte uşoară

  1. >Nu stiu ce inseamna exact ”locatia picturii”!!! Unde e ea acum? Unde a fost facuta?? Oricum, ma voi consola cu un sfert de premiu!!! Filmul facut dupa viatza lui Klimt e absolut minunat…Trimit la trailer, daca apasati pe numele meu…

    Apreciază

  2. >Fără ca să caut pe net sau ceva, aşa la prima vedere oscilez între G. Klimt şi H. Rousseau. Totuşi pt ca Rouseau nu prea a pictat portrete, şi pt că era mai alegoric, rămâne Klimt. Locatia… allposters.com? :))Acum o recunosc pe tipa, parca era iubita lui Klimt care apare mai in toate portretele.

    Apreciază

  3. >Gustav Klimt: Doamnă cu evantai, 1917 – Österreichische Galerie, Viena.Bine te regăsesc, -X-, iar am fost pe coclauri de vacanţă cu dragii mei, dar mi-a fost dor şi de voi. Am un tablou pictat de mine, cel cu Femei plastice pe fond decorativ (dacă ai văzut tablourile mele pe blog) care, fără să mă fi gândit atunci absolut deloc, are ceva din Art Nouveau, Stilul 1900 mai precis, cam aşa mi s-a spus. Klimt era, oricum, adept al stilului şi un decorator excepţional! Răspunsul e bun, dar alţii merită premiul, părerea mea! Să mai treci pe la mine, -X-!

    Apreciază

  4. >Elena, Sirg si Mirela …cred ca va trebui sa impartiti premiul:)http://www.divshare.com/download/4191064-86fCa sa fiu sincera nici eu nu am reusit sa ma lamuresc despre locatia actuala a picturii!La aceasta adresa se spune ca tabloul se afla la Muzeul de Arta din Linz, Austria.http://www.topofart.com/artists/Gustav_Klimt/art_reproduction/5318/Lady_with_a_Fan.phpAici insa se afirma ca ar fi in posesia Muzeului Leopold din Viena.http://www.zeno.org/Kunstwerke/B/Klimt,+Gustav%3A+Dame+mit+F%C3%A4cherSite-ul de unde am descarcat eu imaginea pe care am atasat-o blogulu, si a carui adresa nu o gasesc pe moment, dadea alte informatii. Se spunea clar ca tabloul se afla intr-o colectie particulara din Viena.Punind cap la cap aceste informatii contradictorii am ajuns la o singura concluzie logica, si anume: proprietarul colectiei imprumuta din cind in cind tabloul cite unui muzeu … :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

