albastru

 

Câteodată simt nevoia de albastru, deşi albastrul niciodată nu a fost, şi nu este o culoare preferată.
Pur şi simplu simt nevoia lui, ca pe un elixir capabil să-mi regleze pH meu interior.
Uneori devin prea acidă, asemenea lămâii din tablou :)
Alteori alkalinitatea mea depăşeşte standardele admisibile, făcându-mă să alunec ca săpunul. Evenimente importante sau mărunte, zilele … zilele mele trec ca apa vijelioasă a unui râu de munte, şi cu trecerea lor simt cum mă dizolv şi cum clăbucii se ridică uşor deasupra, inundându-mi camera cu acces interzis, a viselor.

Câteodată simt nevoia de albastru … aşa pur şi simplu.

Aşa cum simt nevoia să te privesc în ochi, fără să te văd.imagine, Kuzma Petrov Vodkin

(colectie particulara)
20 de gânduri despre „albastru

  1. >E asa de rece si departe albastrul acesta, incat lamaia pare mult mai aproape, suspendata intre galbenul propriu si violetul pe care-l genereaza comlpementaritatea. Asa ca iau lamaia si plec. Ai avut dreptate ( cum altfel!?) cu Organza.

    Apreciază

  2. >@CELLA… mi-e teama sa nu ma fi intersectat iarasi cu preferintele tale in domeniul plastic si sa-ti fi "furat" ideea unui nou blog …@MirelaAlbastrul fara acea lamaie cred ca si-ar pierde din frumusete.

    Apreciază

  3. >nu, nu…doar că eu priveam refleţia dintre lămîie şi pahar, mi se pare că văd chipul unui bărbat…şi nuanţa ASTA de albastru este exact ce-mi doream să văd, cînd ai postat, rece, cerebral de tonică minunată cu lămîie şi paharul care îndulceşte, cumva, alături de reflecţia aia…i-aş da… dar mă şi încearcă stropul de melancolie :)şi doar am zis că tac, doamne, nu te mai gîndi la mine că oricum eu sunt inepuizabilă… cantitativ din păcate nu ca tine :)

    Apreciază

  4. >De aceea nu am luat, de fapt…lămâia,să susţină albastrul. Cald-recele e contrastul meu preferat şi asta se vede în fiecare pictură de-a mea. Am pus Organza la loc, am găsit o imagine mai ok. Te mai aştept, ai gasit Rasasi Rasasi ?? :P :)

    Apreciază

  5. >@CELLACrede-ma ca, desi mi-am concentrat privirea din si in toate unghiurile, nu am reusit 'cu nici un chip' sa vad un chip in tablou :)@anonimSper ca "Vodkin" sa nu fi produs confuzie. Se refera la numele pictorului … nu la altceva :)@VaniaComplementaritatea e totul. Tabloul face sa ma gindesc la un duet muzical reusit.@MirelaBine ca la prima vizita nu ai luat lamaia :)I-ai fi stricat apetitul anonimului :) … e buna vodka cu lamaie si gheata, insa pentru amatori imi permit sa recomand o reteta : o treime vodka, doua treimi suc natural de grapefruit (stors cu citeva minute inaite de a fi servit), plus doua cuburi de gheata …Si prima imagine cu Organza era OK :)Nu am timp sa fac cumparaturi … sau mai bine zis, ma lesina caldura de afara.Prefer sa stau la racoare si sa citesc. Am o groaza de carti puse deoparte :)

    Apreciază

  6. >Nici eu nu prea ma omor cu albastrul, insa pictura aceasta e cu totul speciala… Contrastul cu galbenul lamaii e mai mult decat evident si creeaza, in ansamblu, o priveliste calma, linistitoare pt. ochi :)

    Apreciază

  7. >@AncaUneori o culoare are nevoie de o alta, complementara, pentru a se pune in evidenta pe ea insasi …@chrysallidisDaca s-ar face un poll al preferintei culorilor cred ca 'albastrul' ar cistiga in mod detasat.@ElenaTrecut, vazut, citit, placut …

    Apreciază

  8. >Am adaugat, evident, acel Aramis Life….cum am putut sa nu-l pun? E superb. Are si ceva hesperide in aroma, daca tot avem o LAMAIE aici. Miroase bine lamaia asta!

    Apreciază

  9. >wow, la mine albastru e doar irisul si lavanda in seara asta…Sa vedem cum voi trece testul soliflorelor. Daca ai timp, vino, Azzaro mai asteapta un pic! Seara buna!

    Apreciază

  10. >Am invatat la facultate la un curs de tehnici proiective – Psihologie – ca albastrul este culoarea cea mai preferata de oameni si explicatia ar fi aceea ca albastrul exprima liniste, afectiune, pace si veselie. tocmai de aceste lucruri avem si noi nevoie ! :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

