constatare de vineri,13

Azi am constatat că am un tic.
La fiecare răsărit de soare mă scutur de Timp, şi-mi zic :
” … hei exergy ! … khosh bash … khoshhal, azad va khande-ru …
azi eşti prea ocupată
ca să mai şi îmbătrâneşti.
La naiba!
Las-o pe altă dată
pentru atunci când vei fi îndeajuns de plictisită
să mai trăieşti,
pentru atunci când nu vei avea
pe cine, ce, şi cum
să mai iubeşti.”

imagine – Rainy Evening at Shinobazu Pond,
Shiro Kasamatsu

7 gânduri despre „constatare de vineri,13

  1. >De abia acum ca s-a inchis realizez cit de mult a insemnat 360 pentru mine. Pot spune ca acolo am venit eu pe lume … in lumea virtuala …@CalinInseamna " bucura-te, fii binedispus(a), liber(a) si cu fata zimbitoare". In limba persana nu exista genul feminin si masculin, nu exista cuvinte diferite pentru El si Ea; adjectivele, atributele, pronumele si sintaxa propozitiei nu se raporteaza la nici un gen.El, sau Ea, sunt desemnanti printr-un singur cuvint :)

    Apreciază

  2. >Zambeste cand te trezesti si vei avea o zi minunata!Cam asa spunea un intelept si incerc sa-iu urmez sfatul.Nu-mi reuseste intotdeauna,dar nu conteaza.Nu imbatranesti decat daca vrei sau daca esti plictisita de viata,cum bine zici!O seara minunata!Gabi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

