Capri


http://www.the-athenaeum.org/art/full.php?ID=21099

Vacantele petrecute sub soarele Italiei si-au pus amprenta pe multe din picturile lui Sargent. Am ales un tablou din perioada de inceput a artistului. A fost pictat in 1878 intr-o vacanta la Capri.
Capri un nume plin de rezonanta …
Nu stiu in ce fel sa comentez tabloul si prin ce cuvinte sa spun cit de mult imi place nuanta de verde a apei si cite amintiri aluneca de pe siragul rupt al memoriei, asemeni unor margele marunte si zgomotoase, atunci cind imi cufund privirea pe intrepatrunderea de mov si verde a timpului

Credeam ca-mi va fi greu sa renunt la cuvinte. M-am inselat …
Credeam ca-mi va fi imposibil sa vorbesc prin culori. M-am inselat a doua oara …
Credeam ca pe unii oameni vulgaritatea cotidianului nu-i atinge. Credeam …

8 gânduri despre „Capri

  1. >Lumea e trista. O tara mai ciudata ca Italia – cel putin sudul si centrul – nu am vazut in viata mea. Always giving parties to cover the silence – asa am vazut si vad acel petec nenorocit de pamant, dimpreuna cu locuitorii sai.

    Apreciază

Lasă un răspuns

