exerciţiu de stil

 


Ştii ce înseamnă să iubeşti fără să-ţi pese?
  • Eu da.
    E starea în care certitudinea şi disperarea reacţionează în mod exploziv, contopindu-se, dându-ţi apoi senzaţia inconfundabila de suflet fara corp.
Poţi păşi dincolo de orice şi poţi ajunge oriunde doreşti.
E unul din lucrurile pe care prea bine le ştiu.

Şi mai ştiu că niciodată nu am voie să mă îndoiesc de tine.

6 gânduri despre „exerciţiu de stil

  1. >Eu cred ca e vorba de iubire atunci cand nu iti pasa daca esti iubit(a) inapoi sau nu. Unde e iubire, indoielile nu-si au rostul – ele tin de orgoliu, care nici el nu isi are rostul in iubire. Sau cel putin asta cred … acum :-)A iubi e o certitudine in sine, nepatata de timp, de asteptari sau de rutina. Ar fi multe de zis … :-)

    Apreciază

  2. >Iti dau acelasi sfat pe care i l-am dat lui Mihai.D : scrie pe hirtie gindurile, ideile si starile de moment.Peste citiva ani s-ar putea sa-ti foloseasca :)Eu inca privesc zapacita la unele pagini scrise prin liceu si crede-ma ca nu-mi aduc aminte sa le fi scris :)Daca nu mi-as recunoaste caligrafia as fi fost convinsa ca nu-mi apartin.Le citesc cu detasare, de parca altcineva le-a scris.

    Apreciază

  3. >Partea amuzanta la aceasta "indeletnicire" ar fi faptul ca imi vin idei ciudate pe tot parcursul zilei (in tramvai, pe podul de la facultate, sub dus, uneori cand mananc, etc) – dar cred ca ar fi folositor. In fond, daca ma mira chestii ce le-am scris acum 2 ani, e un lucru bun, m-am mai schimbat … cred. Sper :)

    Apreciază

  4. >Mi se pare normal sa-ti vina ideile in locuri si momente ciudate. Creierul nu gindeste la comanda :) ci doar atunci cind are chef …In ultimii ani am observat ca in taxi, avion sau autobuz scriu foarte usor si cuvintele se leaga parca de la sine.Cind maninc nu-mi vin idei … dar imi amintesc de lucrurile pe care trebuia sa le fac in ziua respectiva si nu le-am facut …

    Apreciază

Lasă un răspuns

