un nou weekend … o nouă ghicitoare :)


Imi place cum a surprins jocul de lumini de pe perete.
Urmeaza ca cineva dintre voi sa-l descopere pe autor :)

 

14 gânduri despre „un nou weekend … o nouă ghicitoare :)

  1. >Cind am deschis blogul dumneavoastra si inca nu intelesesem ca e o "ghicitoare", am exclamat, sub impulsul inspiratiei, Matisse…Henri Matisse… Apoi am incercat sa-mi argumentez… Si am ezitat. Si, totusi, macar pentru a-mi verifica "inspiratia", am lasat. Apropieri sunt.Dumitru Agachi

    Apreciază

  2. >Mă uit la antevorbitori. Mi-au trecut prin minte şi Matisse şi Pallady, dar nu cred că-i vreunul dintre ei. Însă nici nu am idei suplimentare. Să zicem, la plesneală, Serov.

    Apreciază

  3. >@Dumitru AgachiO reactie asemanatoare am avut si eu atunci cind am vazut prima data tabloul. Citind explicatiile insotitoare am ramas extrem de uimita …Nu degeaba l-am ales pentru o ghicitoare :)@theoNu e Pallady :)@VaniaPlesneala nu a nimerit :). Stiu ca-ti place Serov, daca nu ma insel ai spus asta la postul " … si liliacul a inflorit".Observ ca nimeni nu vrea sa mai 'riste' cu ipoteze noi :)

    Apreciază

  4. >O sa incerc o trimitere care ar putea parea fantezista… Horia Bernea: ii placea sa picteze jocul pinzei… Desi nu pare, pictorul a acordat multa atentie perdelelor. Pe de alta parte, peretii sunt suprafete care-l incitau pe Bernea si i-ar fi adus in universul sau pictural plurimorf, nu cred ca i-ar fi lasat monocromi… Ma intriga si scaunele, dosarele de pe masă… Dar, in fond e o ghicitoare, insa vad ca la dumneavoastra gicitorile explateaza inconstantzele pictorului nu ceea ce e foarte in maniera sa.Dumitru Agachi

    Apreciază

  5. >Nu e vorba de Horia Bernea, insa amintind numele lui mi-ai adus aminte de cineva de la care am avut de invatat "ce are si ce nu are valoare in viata "…Voi reposta citeva rinduri scrise mai demult. Ceva ce se leaga de niste cuvinte spuse de pictorul Bernea…. ghicitorile?Oare daca ar fi evidente ar mai avea farmec ?!

    Apreciază

  6. >Stimata doamna, va multumesc pentru trimiterea la Bernea, un artist fascinant… E cu totul surprinzator sa vezi ca din tabloul acesta a ramas, la Chagall de mai tirziu, doar marea de albastru, asa cum am admirat-o in absida Catedralei Notre Dame de Reims, si nu ne mai puteam desprinde de acolo… Andra, fata noastra, privea, am vrut sa spun ceva sa-mi exteriorizez emotia si ea mi-a facut semn sa tac, sa nu tulbur cu nimic… Dumitru Agachi

    Apreciază

  7. >Albastrul se regaseste in multe din picturile lui Marc Chagall.Tinind cont de faptul ca cel mai adinc si inconstient filon al inspiratiei are radacini in copilarie, imi dau seama ca acea casa de la tara in care isi petrecea familia pictorului vacantele si-a lasat amprenta in felul lui de a vedea lumea … iar vitraliilke de mai tirziu reprezinta si ele reminiscente ale amintirilor din acelasi loc.Referitor la Horia Bernea as avea o intrebare.Nu stiu de ce traiesc cu sentimentul ca l-ai cunoscut personal.E adevarat?

    Apreciază

Lasă un răspuns

