adânc, irespirabil şi dens

S-ar cuveni să întreb de ce cu o frivolitate nevinovată (e o mască ce nu ţi se potriveşte), vorbeşti despre lucuri pe care nu le cuprinzi nici cu gândul, nici cu inima ? … !

S-ar cuveni să taci. Să taci adânc, irespirabil şi dens, ca ceaţa din ziua în care m-am născut.
Doar aşa mă voi apropia cu încă un pas de adevăratul răspuns.

S-ar cuveni să-ţi mulţumesc. Dar nu o voi face acum.

imagine – Silence, Hong Viet Dong

2 gânduri despre „adânc, irespirabil şi dens

  1. >iar eu iti multimesc pt ca minunatia asta de blog pe care am luat-o (doar 'in parte') cu mine ma ajuta sa regasessc monologul cu mine cea care se cauta, sau 'dialogul cu mine, insami'; mai adinc, spre monologul interior, nu am avut curajul sa ma 'adincesc' O Dumunica de Duminica!

    Apreciază

Lasă un răspuns

