déjà vu

 

O imagine ce pare cunoscuta si care da senzatia de déjà vu… dar cine a pictat-o oare ?!

13 gânduri despre „déjà vu

  1. >@vaniaTot de acolo am descarcat si eu imaginea :).”Nu ţin să conving pe nimeni, că nu-i cu premii…”Adica fara premii nu se merita sa convingi asistenta?@dsNu am trimis pe nimeni in ‘lagar de munca fortata ‘:), insa Vania a tinut sa puna lucrurile la punct … Ah, rusii astia !

    Apreciază

  2. >Vad ca CELLA imi face reclama, nu gluma!Am trecut pe blogul tau dar va trebui sa revin ca sa-l citesc mai pe indelete.Imi plac jurnalele de calatorie si notele de vacanta …

    Apreciază

  3. >MĂ BUCUR DE OASPEŢI CA TINE ŞI TE MAI AŞTEPT. E posibil ca aceasta să fie o fotografie prelucrată, sau o lucrare din tinereţea pictorului, pensulaţia, pe alocuri, semănând prea bine cu o anumită tehnică din programul photoshop, dar şi cu ceea ce mai târziu a devenit "tuşeul Van Gogh"….adevărul este că sunt realmente curioasă. Duminică frumoasă!

    Apreciază

Lasă un răspuns

