vă e cunoscut chipul ?

Fac o pauza de fractali si propun o noua ghicitoare :)
Cine a pictat-o pe japoneza din imagine?
14 gânduri despre „vă e cunoscut chipul ?

  1. >@adiAm impresia ca de fiecare data cind voi posta o ghicitoare, se va gasi cineva care sa spuna ca tabloul ii apartine lui van Gogh :).In acest caz nu e vorba de el …@PaulNu ai spus ‘in ce parte’ te duc cu gindul dungile si stelutele :).@CristianCuriosii trebuie ori sa astepte, ori sa gaseasca ei insisi raspunsul la intrebare :).

    Apreciază

  2. >m-am trezit azi cu o revelatie … gandindu-ma la forma semnaturii … m-am trezit ca ar pueta fi vasarely … cumva (tot de aici :D ) mi-a ramas si numele asta in cap, dar nu mai stiam din ce articole ale tale. Asa ca, am dat google dupa nume si am vazut ca acest tablou nu este in stilul lui. Voiam doar sa impartasesc cuiva ce-mi zboara prin minte :D

    Apreciază

  3. >ghicitorile tale depasesc cunostintele mele modeste in materie de pictura. astept cu nerabdare dezlegarea enigmei:). pana atunci raman la fractali ca sunt in urma cu cititul ne mai intrand pe blog in ultima vreme.

    Apreciază

  4. >@Anca… astept rezultatul cercetarilor :)@PaulCiudat, nici prin cap nu mi-a trecut ca stelutele de pe kimonou v-ar putea duce cu gindul la drapelul Statelor Unite. @adiVasarely ! … chiar ca zbori printre idei ciudate :)@oceaniaIntrebarile nu au cine stie ce mare grad de dificultate, insa unele tablouri au reprezentat adevarate surprize chiar si pentru mine, care am o destul de buna memorie a imaginilor si oarece informatii legate de istoria artei ….Placerea e cu atit mai mare cu cit tabloul in cauza e mai inedit :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

