cea de ieri

Când noaptea cheamă zorile, prind firul ultimelor gânduri destrămate, şi, impreună cu ele, mă destram şi eu.
Alerg să mă prind din urmă pe mine, cea de ieri, pentru ca numai eu-cea de ieri am curajul să-mi spun mie, eu-cea de azi, că mi-e teamă să înţeleg cât de mila mi-e să privesc cum te dezbraci de cuvinte.

Later Edit
O alta interpretare, inedita, poetica :) si matematica, facuta de aquanoir

 

 

8 gânduri despre „cea de ieri

  1. >@LZBun sosit pe aici …”Cea de miine” ramine deocamdata o enigma, o necunoscuta, pentru mine – „cea de azi” … un fel de nod gordian pe care, in cazul in care nu-l voi putea desface, voi fi nevoita sa-l tai cu sabia :)@oceaniaAi pus punctul pe „i” : armonizarea EU-rilor :)

    Apreciază

  2. >am vrut sa spun „sa le armonizezi” (eu-rile), dar graba uneori ne face sa gresim. postarea am citit-o pe indelete, mai ales ca era scurta, dar raspunsul a fost impulsiv:)

    Apreciază

  3. >Cea-de-ieri fara de care cea-de-azi n-ar fi existat, si care acuma sta cuminte in dulapul cu „a fost”, din punct de vedere al trecerii timpului masurabil. Din punct de vedere al drumului tau … ea va fi mereu acolo, la o distanta de o intindere a mainii, si totusi de neatins.Si cea-de-ieri a fost cea-de-azi candva…. cred ca mila este unul din cele mai triste lucruri ce pot fi oferite cuiva …

    Apreciază

  4. >@aquanoirCe bine ca te vad!”Din punct de vedere al drumului tau … ea va fi mereu acolo, la o distanta de o intindere a mainii, si totusi de neatins.”Asa e … si tocmai aceasta ma doare si nu-mi da pace. Ireversibilitatea pe care as fi dorit sa o anulez cu orice pret.In rest, ca de obicei, ai foarte multa dreptate.

    Apreciază

  5. >Daca ieri si azi ar fi reversibile, cu ce s-ar mai deosebi una de alta ? Poate de asta nu avem voie sa ne intoarcem la cea-de-ieri, avand intelepciunea lui cea-de-azi. Cea-de-ieri e prezenta in cea-de-azi, la fel cum cea-de-azi e prezenta in cea-de-maine … si toate sunt una.Poate daca ai combate ireversibilitatea, nu ai mai fi facut multe alegeri care te definesc … poate nici nu ai fi scris pe blog :-)

    Apreciază

  6. >”Poate de asta nu avem voie sa ne intoarcem la cea-de-ieri, avand intelepciunea lui cea-de-azi.”Sunt momente in care doresc sa renunt la ‘intelepciunea’ celei de azi si sa ma intorc la ‘nestiinta’ celei de ieri …Ireversibilitatea nu e data doar de entropie :).

    Apreciază

Lasă un răspuns

