trei gratii


motto : nevoia duce la progres, voia la anarhie, iar ambele cine ştie unde?

Degeaba ai voie dacă nu ai nevoie.
Atunci când virgula de sub ţ se pierde în discursuri oratorice seci, nonsensul îşi recapătă brusc sensul lui profund.
Restul ar trebui abandonat înainte a articula primul cuvânt.

Azi am descoperit din nou plăcerea replicilor(ab)surde :)
morala : niciodata să nu te iei după diferenţele stupid de vizibile …

O melodie pe care am ascultat-o obsesiv în ultima săptămână : http://www.divshare.com/download/7234776-24e

 

5 gânduri despre „trei gratii

  1. >am ascultat muzica. o melodie cunoscuta care aduce placere de cate ori e ascultata.intre timp am citit si lucrurile absurde pe care le-ai spus aici si care mi s-au parut intelepte:)

    Apreciază

  2. >Mi-a trezit o curiozitate motto-ul. Aveti libertatea de a nu mi-o satisface, nu mi-e o nevoie absoluta. :))Credeti ca inversa nu e valabila? Adica: voia duce la progres si nevoia la anarhie. Ce se intampla cand este nevoie, dar nu este voie? Mai precis, curiozitatea e legata de sensurile pe care le dati notiunilor „voie” si „nevoie”.Respecte pentru interesul cu care tratati arta!

    Apreciază

  3. >din categoria exercitiilor (non)absurde:Omul care se harneste cu carnea semenului sau il numim canibal, dar cind se hraneste cu spiritul lui cum s-o fi cheamând?

    Apreciază

  4. >@oceaniaUneori lucrurile (in aparenta) absurde sunt incarcate de o logica greu de zdruncinat :)@anonim”Credeti ca inversa nu e valabila? Adica: voia duce la progres si nevoia la anarhie.”E valabila doar in cazul in care „voia” sau „nevoia” e suplimentata si de altceva.Exemple :”Nevoia” duce la anarhie daca e suplimentata/completata de curaj, caci in lipsa lui, individul, si apoi intreaga societate , rabda cele mai de nedescris nevoi.”Voia”, sau lipsa de restrictii, poate duce la progres doar in cazul in care actiunea nu are efect de bumerang asupra celui ce o executa, sau asupra celor din jur. Din punctul meu de vedere „voia” e conditionata de norme si drepturi (sociale, religioase, civile) de traditii, prejudecati, scopuri (morale sau materiale) dar si de libertatea interioara a individului. Libertate interioara descompune usor amalgamul de norme, traditii, prejudecati, etc… la care e supus individul.Am mai spus-o de nenumarate ori : acesta nu e un blog de arta in sensul clasic al cuvintului, si tocmai de aceea nu incerc sa ‘tratez’ picturile si artistii in maniera in care ii trateaza wikipedia sau criticii de arta.Imi place sa scriu despre lucrurile care-mi plac, indiferent daca le inteleg sau nu :) … si sper sa nu sochez prin afirmatiile facute pe marginea unor pictori sau tablouri.@frenchmariaDepinde ce conotatie se da expresiei.Se poate hrani cu spiritul cuiva – in sens pozitiv, dar se poate face asta si in sens negativ … :), :), :) L-as numi „spirito-fag” :) sau mai bine „psiho-bal”, caci in limba greaca ψυχή, sau psyche, inseamna suflet, spirit …

    Apreciază

Lasă un răspuns

