uneori, alteori …

 

Uneori am senzaţia că vrei să mai vii,
Alteori am senzaţia că vrei să mai pleci;
Uneori vreau ca aproape să-mi fii,
Alteori vreau să te pierd prin ploile reci.

Rătăcesc de zor între coperţile sufletului tău
Fără să ştiu de ce caut, şi ce caut în cuvintele tale,
Tu însuţi un cuvânt complicat şi ciudat
Ce nu-şi găseşte locul în fraze banale.

Uneori vreau să-ţi vorbesc neîncetat
Alteori vreau să împart tăcerea cu tine;
Uneori înţeleg tot ce încă nu ai rostit,
Alteori nu mă-nţeleg nici măcar pe mine.

(vara ’06)

imagine blog – prelucrare dupa John Longdon
4 gânduri despre „uneori, alteori …

  1. >citind versurile scrise de tine, cu ani in urma, parca citeam ceva ce as fi vrut sa scriu eu, ceva ce nu stiu sa pun in cuvinte. ps. as vrea sa te rog…daca nu ti se pare prea indrazneata cererea mea…sa imi permiti sa o postez si pe blogul meu, facand trimitere la tine, bineinteles. sau doar le pot pastra in gand. probabil ca toti trecem prin cercuri asemanatoare, doar ca in perioade diferite.

    Apreciază

  2. >chrysallidis, bineinteles ca o poti posta la tine pe blog :)”probabil ca toti trecem prin cercuri asemanatoare, doar ca in perioade diferite.”Uneori trecem prin acelasi cerc de mai multe ori, fara sa realizam insa ce traiectorie parcurgem.

    Apreciază

Lasă un răspuns

