flash (2)

Ploaia – mi va şterge
fruntea – ngândurata,
în timp ce eu
voi silabisi pentru tine
Tăcerea;
în silabe de vânt
în silabe de dor,
in silabe de scrum,
în silabe de apă.

26 mai ’06

imagine – Patricia van Lubeck

3 gânduri despre „flash (2)

  1. >:(„Je suis la plaie et le couteau !Je suis le soufflet et la joue !Je souis les membres et la roue,Et la victime et le bourreau”mi-ai amintid de Baudelaire cu tristeţea gîndului de astăzi,n-am să ştiu să-ţi explic … atîta dor trist ( sună rău,n-am cum spune … mai bine )atîta împărtăşire în nouă rînduri … mult mai puţine decît urma lacrimilor de printre eleCELLA

    Apreciază

Lasă un răspuns

