paso doble

 

Încerc să fac abstracţie de ploaia care bate în surdină. Îmi dă senzaţia că dincolo, de cealaltă parte a geamului de sticlă, se produce o purificare la scară microscopică.
Pe orizontul ud îmbibat de apă şi de speranţe solubile, privirea aleargă mirată … neputînd să înţeleagă de ce fiecare cuvânt spus, odata spus, nu mai înseamnă nimic.
Nu spaţiul este cel care desparte. Departarea e doar o formă prin care se pot aproxima dimensiunile, iar dimensiunea sentimentelor nu face excepţie de la regulă.
Dacă ar fi să-mi doresc ceva pentru ziua de azi, atunci mi-aş dori să pot sa te văd aşa cum te-am vazut atunci.
Şi ce trist ar fi ca dorinţa să mi se îndeplinească.

17 aprilie ’07

imagine – Waldman

4 gânduri despre „paso doble

Lasă un răspuns

