gând răzleţ la amiază

 

Tulburător de probabil,
dar am ajuns la uluitorul adevăr
că şi Nimicul are o axă de simetrie
ce desparte în mod precis
sentimentele fracturate de timp
de timpul fracturat în sentimente.
Un nimic cu parfum de toamnă,
melodios şi multicolor
cu care zilnic încercăm să umplem
golul stingher din noi,
golul perfect simetric
dintre noi doi.
(20 mai ’06 )

imagine – Paul Klee, colectie particulara

4 gânduri despre „gând răzleţ la amiază

  1. >Traian T.Coşoveispunea…………….”E o pace a nisipului şi a friguluie o renunţare la orice însuşire.Dacă închid ochii,aud cum nimeninu se gîndeşte la mine.”CELLA

    Apreciază

  2. >de data asta nu ai mai scris titlul tabloului.E ciudat ca eu vad doua capete acolo ? fata-n fata, partajand aceeasi gura?Nu stiu de ce ma apuca sa iti spun ce vad eu in imaginile alese de tine si nu vorbesc despre ceea ce scrii (asta ramane doar in interiorul meu :) )

    Apreciază

  3. >@CELLAAm tot cautat niste versuri pe masura, de aceea am intirziat cu raspunsul :)”Timp nu are decât Timpul.Adevăraţii copaci au numai frunzeşi se simt destul de bine astfel,cu atât mai mult cu cât frunzelese aseamănă cu secundele verzi.Adevăraţii copaci seamănă cu orele, saucu zilele cărora le poţi vedeatoate secundele deodată,dar numai atât.”… tot Nichita @adiDin pacate nu stiu cum se cheama tabloul. L-am gasit inclus intr-un articol despre lucrarile lui Paul Klee aflate in colectii particulare.Despre ce vede fiecare in acest tablou cred ca ar fi multe de spus.Mie mi-au placut in primul rind culorile …In orice caz, trimiterea la un cuplu e evidenta, in ciuda abstractionismului imaginii.:), eu vad doua corpuri sferice legate unite intre ele printr-o legatura rigida, ca un ax.Bineinteles ca sfera cea mica o simbolizeaza pe Eva …

    Apreciază

  4. >Aşa de-adevărat …da … „numai atît”şi totuşi aşteptăm , visăm , poate …sperăm „În aşteptarea ta , la cheiAuroral , e roz marinulaur oral . E rozmarinulîn aşteptarea ta , la chei”(Şerban Foarţă)CELLA :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

