zbor

 

Zbor,
acesta e unul din cuvintele
care mă face
să mă gîndesc la tine.
Două aripi fragile
în căutarea unui echilibru precar
între visul zilei de ieri
şi visul zilei de mîine.
Deriva ameţitoare
între noapte şi zi;
cînd în urma cuvintelor niciodate spuse
va rămîne doar cenuşa caldă
a unui indescifrabil surîs,
urmă palpabila a flăcării
în care ai ars cîndva,
Zburînd –
din aşteptare-nculoare,
din culoare-ncuvînt.
2 gânduri despre „zbor

  1. >NICHITA , zicînd „Înger refuzat de păsări,şi înscris cu-o pană-n cercsă te şterg de pe nisipulalizeelor,încerc.Mai întîi steaua Canopuscea mult-galbenă,o ling.Ce sărată e,mi-e sete,si ce friguri tari mă ning.Mai apoi îţi zgîrii faţa,curg din ea secunde verzi,ce ierboasă mi-e privirea -somnolent în ea te pierzi.Înger refuzat de păsărişi de zborurile lungiîmi ajungi pînă la gurăpînă la sărut mi-ajungi.Astfel stai înscris cu ţipătîn conturul scos din minţi,răspicat,al vieţii melecare-nfige-n tine dinţi.”CELLA

    Apreciază

Lasă un răspuns

