"pierderi"

 

 

Să îndrăzneşti însemnă ca pentru o clipă să-ţi pierzi punctul de echilibru, însă a nu îndrăzni înseamnă a te pierde definitiv pe tine.

imagine – Phil Douglis

9 gânduri despre „"pierderi"

  1. >să îndrăznesc … înseamnă că-s VIE iar pierderea vremelnică a echilibrului … dulce vertij :) ca datu-n căluşei;definitiv nu m-am pierdut decît,vremelnic,în iubire … ACEA iubire

    Apreciază

  2. >Suntem imperfecti atunci cand nu gresim pana la capat :-) (nu stiu, dar mi se pare ca se potriveste cu ce ai scris aici).Daca nu ai parte niciodata de acele momente de dezechilibru, inseamna ca traiesti in inertie, iar „echilibrul” e doar termenul-scuza.Cu trecerea timpului, am simtit ca regretele de a nu fi facut nimic la un moment dat sunt cele ce dor cu adevarat.Daca nu te pierzi niciodata, n-ai cum sa te regasesti niciodata, iar in final ramai doar un contur de chip de om. Trist.Imaginea e teribil de interesanta, ma gandesc la niste seminte de plante, prinse in membrana aceea foarte subtire si transparenta, dar parca au o forma prea regulata si bine definita, ca de sticla. Oricum, neobisnuita :-)

    Apreciază

  3. >@CELLAIdentitatea ta e bine definita, nu ai de ce sa te temi :)@aquanoirIn realitate, aceste asa zise „pierderi” reprezinta cel mai mare cistig. Asa le-am perceput eu de-a lungul vietii.Niciodata nu mi-a fost mila de cei ce au riscat totul si nu au cistigat nimic. Pe ei i-am admirat din tot sufletul.Insa i-am compatimit pe cei ce nu au avut curajul sa incerce.Viata e prea scurta ca sa o traiesc in jumatati de masura …

    Apreciază

Lasă un răspuns

