*_*_* (2)

 

Tăcerea ta
s-a pierdut undeva
la jumătatea dintre mine si tine,
la jumătatea dintre zbor si cădere,
la jumătatea unei litere,
sau poate că
la jumătatea unui surâs
înlănţuit de himere.

Şi atunci când
ecoul ei îmi loveşte pieziş gândurile,
ştiu că aştepţi răspuns
la toate întrebările nerostite.
Şi atunci, pentru tine numai,
descui sipetul fermecat al cuvintelor –
neputând să trăiesc
pe şoptite.

imagine – Wassily Kandinsky, Lightly Touching (1931) – Muzeul de Arta Moderna din New York

 

3 gânduri despre „*_*_* (2)

  1. >”Ţie nu-ţi mai vorbesc,Pentru tine nici şoapta nici urletul,nici uitarea,nici pierderea cheiinu sunt deajunsŢie nici nu-ţi fac semn,Cuiele tremură în vazduh de ruşineşi după ce trec lung prin mineintră în tocul de lemn.Ţie nici nu-ţi pun gînd.Nici nu-mi mai nărui visele,vrîndsă-mi apară privirile tale.Singele meu sărăcit de petaletrece din inimă în pămînt.”-Adrian Pintea-Privire mută spre tineCELLA

    Apreciază

  2. >Adrian a scris proze – PĂMÎNTUL AMERICANULUI şi versuri ( minunate,puţin spus ) UMBRIT ;VOLUMUL a apărut ( ediţia care o am eu ) în 2003 la editura Floile Dalbe ;îţi dăruiesc ţie din ce iubesc eu , meriţi şi aşa simt şi DA , sunt încîntată s-o faccu tot dragulCELLA

    Apreciază

Lasă un răspuns

