zadarnica căutare

 

Te uiţi la propriul trecut
ca la o foaie carbonizată de ziar
pe care cândva au fost tipărite
evenimentele la zi.

Propriile bucurii şi suferinţe
iţi devin atât de străine …
Nu poţi nici să zâmbeşti,
şi nici măcar nu poţi să suferi.

Te chinui doar să descifrezi
literele negre de pe foaia neagră ,
căutând un ” Eu ” definitiv pierdut.

Şi când te aştepţi mai puţin,
o boare de dimineaţă
îţi transforma trecutul carbonizat
în cenuşă.
Totul se risipeşte
în fata ochilor tăi,
şi cu mirare în suflet te întrebi:
Unde s-a dus acel Ceva
de care te simţeai
atât de legat
Odata ?

6 gânduri despre „zadarnica căutare

  1. >”În toate părţile deodată,zisecel fără părţiÎntr-o singură parte,ziseparteaCe este ?Cum,ce este ?Este,pur şi simplu.Adică E,adică S,adică T,adică E,Primul E mai vechi decît ultimul E.Atît.”

    Apreciază

  2. >Daca versurile din comentariul anterior le-am recunoscut imediat :), versurile din acest comentariu imi sunt total necunoscute. Nici Google nu m-a putut ajuta …As vrea sa stiu cine le-a scris.Multumesc de trecere.

    Apreciază

  3. >NICHITA – NECUVINTELE 1969 – CE ESTE VIAŢA ? CÎND ŞI ÎNCOTRO SE ÎNDREAPTĂ google nu ajută chiar totdeauna … pe mine …de trecut trec … comunicarea-i ( oarecum -mai-dificilă )- cu respect ,CELLA

    Apreciază

  4. >nu şitu cine-i ivanuska.wordpress.com … eu i-am semnalat , ca scriitură şi ca blog ce m-a încîntat ( prin conţinut ) X lui Vania am greşit ? îmi pare cu adevărat deosebit tot ce-am cititsper că nu am făcut ceva rău … am făcut-o cum fac ori de cîte ori găsesc ceva special … împart cu oamenii deosebiţi cunoscuţi în blogosferăşi Vania este o persoană deosebită care merita să citească dac-am greşit îmi cer iertarespune-mi şi mă opresc am să rămîn cu cititul pt.că-mi place ce şi cum scriiCELLA

    Apreciază

  5. >Am ramas uimita cind am descoperit linkul catre pagina mea pe blogul cuiva necunoscut :)Nu ai gresit deloc … cu ocazia asta mi-ai facut cunostinta cu super-textele scrise de Vania.De acum incolo voi urmari ce se scrie si se comenteaza acolo, asa ca, eu sunt cea care trebuie sa-ti multumeasca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

