în aşteptarea lui Steiglitz

… livezile de la Maraqe.
in viteza trenului pe ruta Zanjan – Tabriz.

A trecut un an de cind toate drumurile au fost inzapezite … si-mi pare rau ca nu am terminat de povestit ceea ce am inceput la Yolar Baklîdi.

(dati click pe imagine pentru a o vedea in versiune originala)

6 gânduri despre “în aşteptarea lui Steiglitz

  1. >… nici nu stii cit de bine ai nimerit cuvintul :)Mai privesc din cind in cind imaginile captate in acele zile, si mai citesc rindurile scrise cu miinile inghetate de frig, rinduri scrise pe genunchi (in autocar), pe jos (in moschei), pe masa leganata de tren, in sala de asteptare … si nu incetez sa spun ca acolo nu am fost eu.Nu pot sa cred ca am fost eu.

    Apreciază

  2. Pingback: URL
  3. Pingback: cocktailkleid

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.